d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1421742184219422042214356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Feb 3 2019 11:30am
Quote (eviilution @ 2 Feb 2019 22:25)
Hämta hem den här rackarns skärmen igår !

Acer 34" Predator X34A G-Sync IPS Curved Swivel


Ascool!


Hur mycket pungade du?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 4 2019 03:51am
Quote (Disturbedxx @ 3 Feb 2019 17:30)
Hur mycket pungade du?


Låg ute för 5500, pruta till 5000 sen på plats pruta han själv ned till 4700 och slängde med något eftermarknads stativ/fäste. Jävligt trevlig killle faktiskt och är helnöjd med skärmen

Först kändes den för bred men har vant mig nu och det är guld!
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Feb 4 2019 04:04am
Ser jävligt fet ut! :) nypris är ju löver 10lök!
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 4 2019 04:29am
Quote (Disturbedxx @ 4 Feb 2019 10:04)
Ser jävligt fet ut! :) nypris är ju löver 10lök!


12 000kr ny, visst han har haft den i 2 år men den är som ny. Vettig kille som haft den så jag ser inga problem.

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Feb 4 2019 05:32am
Quote (eviilution @ Feb 4 2019 12:29pm)
12 000kr ny, visst han har haft den i 2 år men den är som ny. Vettig kille som haft den så jag ser inga problem.

http://i68.tinypic.com/28anrfb.jpg


Kan man spela 1920x1080 på dessa och få blackbars eller hur funkar det?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 4 2019 11:50am
Quote (Spetch @ 4 Feb 2019 11:32)
Kan man spela 1920x1080 på dessa och få blackbars eller hur funkar det?


Yes! Dom spel/saker/program som inte stödjer 21:9 så får man det.
Funderar på att fixa något spel med fräsig grafik och stöd för 21:9 för att se. Spelar endast lol vilket inte kräver ett skit men har inte vågat spela med full skärm än för det blir ju lite annorlunda när man inte är van.


Du kan ju se på bilden, jsp är inte 21:9 :)

This post was edited by eviilution on Feb 4 2019 11:51am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 7 2019 10:02am
många som är ute och sladdar nu
blev påbackad för 2-3 veckor sedan och fick äntligen komma och göra en skadebesiktning idag. fick tid den 2a april för att fixa skadan...
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Feb 7 2019 10:21am
Quote (Simon @ 7 Feb 2019 17:02)
många som är ute och sladdar nu
blev påbackad för 2-3 veckor sedan och fick äntligen komma och göra en skadebesiktning idag. fick tid den 2a april för att fixa skadan...


Man kan fan inte ha en fin bil ifred nuförtiden :P
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 7 2019 10:24am
Quote (Fil @ 7 Feb 2019 17:21)
Man kan fan inte ha en fin bil ifred nuförtiden :P


kommer ju ha 5 nya skador innan jag fått denna fixad :lol:
har iallafall parkeringsgarage så jag slipper stå på gatan..
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Feb 7 2019 10:56am
Quote (Simon @ 7 Feb 2019 17:24)
kommer ju ha 5 nya skador innan jag fått denna fixad :lol:
har iallafall parkeringsgarage så jag slipper stå på gatan..


Alltid något! våran bil har inte fått något nytt sedan vi flyttade ut ur stan.
Parkerar alltid längst ner på parkeringar när jag är och handlar.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1421742184219422042214356Next
Add Reply New Topic New Poll