Quote (n1ghtm4r3 @ 7 Jan 2019 20:29)
åh fan! Gratulerar! :thumbsup:
Själv går man i tankarna att säga upp sig efter nästan 9år i grönt :)
Man tackar! Vad ska du hitta på då?

Quote (Simon @ 7 Jan 2019 21:01)
vad ska du göra?
Måla

Back to the roots efter ett år på järnvägen

Quote (umade @ 7 Jan 2019 22:23)
Anställer du mig som pro d2 hammer?
Bara om du spela PN Necro :>