Quote (Godis @ 25 Dec 2018 11:50)
Körde på Grillo i somras, dissade någon influencer där. Skaplig poppis när man kom hem till kärringen :D
woop woop
Quote (Giraff @ 25 Dec 2018 13:04)
Mer tid över att lyssna punk och dricka sunköl framför d2!
Nämen det är fan hemskt att gå på krogen nuförtiden. Man känner sig bara som ett creep.
punk öl och d2 är life men av nån anledning så har jag svårt att sitta mer än typ en halvtimme åt gången. tror jag ska fixa en skärm så jag slipper laptop skärmen så kanske det går bättre att nörda igen
This post was edited by Simon on Dec 25 2018 09:00am