d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1420642074208420942104356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 25 2018 04:27am
Quote (SCXiao @ 25 Dec 2018 11:24)
Beklagar :cry: mer tid över för wow nu då!

Ta med dig Simun ut vetja, han kan påminna dig om hur man sänker en JD på förfesten och rockar loss som en 20-åring på krogen B) själv är jag i valet och kvalet om jag ska sova tidigt ikväll eller om jag ska festa loss på folköl :zzz:


fyfan är så less på wow :lol:
ska spendera vintern på skidorna iaf sen får vi se vad man ska lägga tiden på mot sommaren

blir bakfull av att ens tänka på jd
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 25 2018 04:36am
Quote (Simon @ 25 Dec 2018 12:03)
jag och tjejen gjorde slut förra veckan
idag ska jag ut och få ännu mer åldersnoja när jag inser hur gammal jag är jämfört med övriga på krogen :banana:



Slick ikväll då? :rofl:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 25 2018 04:45am
Quote (Godis @ 25 Dec 2018 11:36)
Slick ikväll då? :rofl:


haha nää ska till church i grannstaden, slick hade varit ännu värre
tror egentligen att medelåldern är rätt bra på church men har ingen aning
har du vart där? :D
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 25 2018 04:50am
Quote (Simon @ 25 Dec 2018 12:45)
haha nää ska till church i grannstaden, slick hade varit ännu värre
tror egentligen att medelåldern är rätt bra på church men har ingen aning
har du vart där? :D



Körde på Grillo i somras, dissade någon influencer där. Skaplig poppis när man kom hem till kärringen :D
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Dec 25 2018 06:04am
Quote (Simon @ 25 Dec 2018 11:03)
jag och tjejen gjorde slut förra veckan
idag ska jag ut och få ännu mer åldersnoja när jag inser hur gammal jag är jämfört med övriga på krogen :banana:


Mer tid över att lyssna punk och dricka sunköl framför d2!

Nämen det är fan hemskt att gå på krogen nuförtiden. Man känner sig bara som ett creep.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 25 2018 08:58am
Quote (Godis @ 25 Dec 2018 11:50)
Körde på Grillo i somras, dissade någon influencer där. Skaplig poppis när man kom hem till kärringen :D


woop woop

Quote (Giraff @ 25 Dec 2018 13:04)
Mer tid över att lyssna punk och dricka sunköl framför d2!

Nämen det är fan hemskt att gå på krogen nuförtiden. Man känner sig bara som ett creep.


punk öl och d2 är life men av nån anledning så har jag svårt att sitta mer än typ en halvtimme åt gången. tror jag ska fixa en skärm så jag slipper laptop skärmen så kanske det går bättre att nörda igen

This post was edited by Simon on Dec 25 2018 09:00am
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Dec 27 2018 06:00am
Jag har en sån samsung och är riktigt nöjd. Bra tv och köp för pengarna.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Dec 27 2018 07:47am
Quote (Spetch @ Dec 27 2018 01:00pm)
Jag har en sån samsung och är riktigt nöjd. Bra tv och köp för pengarna.


Kalas!
Den står nämligen på plats nu :)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Dec 27 2018 07:57am
Quote (Mikob @ Dec 27 2018 03:47pm)
Kalas!
Den står nämligen på plats nu :)


Gz. Ja gillar den skarpt. Inte benen, tycker de är skit fula men tv är bra och lätt att hänga upp.

Bra interface/os hos Samsung. Bra appar osv.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1420642074208420942104356Next
Add Reply New Topic New Poll