d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1420242034204420542064356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,037
Joined: Dec 30 2017
Gold: 13,050.00
Dec 4 2018 08:15am
Quote (SCXiao @ Dec 4 2018 03:02pm)
Bry dig inte om Spetch, han är bara #kränkt för att han inte får vara lucia i år heller

precis rätt inställning så här års :thumbsup:
Quote (Orvar @ Dec 4 2018 03:05pm)
Välkommen hit och god jul! :santa:

Börjar ju sakna de julrim som gjorts tidigare i lilla swesub nu :cry:




Tackar man tackar haha julerim är aldrig fel minsann :santa:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 4 2018 11:51am
Jävligt dåligt med julkalendrar här
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 4 2018 11:51am
Quote (PlaaD @ Dec 4 2018 07:51pm)
Jävligt dåligt med julkalendrar här


doto kalender
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Dec 4 2018 02:03pm
Quote (SCXiao @ Dec 4 2018 04:02pm)
Bry dig inte om Spetch, han är bara #kränkt för att han inte får vara lucia i år heller


Jag är ju helt rätt kandidat och ändå röstar ni emot mig. Klart som fan jag är kränkt.

Quote (PlaaD @ Dec 4 2018 07:51pm)
Jävligt dåligt med julkalendrar här


Quote (umade @ Dec 4 2018 07:51pm)
doto kalender


Lös en. XPD-style till minne av hans underbara rim. Någon här måste ju kunna klura upp ett par härliga rader :thumbsup:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,344.57
Dec 4 2018 02:09pm
Quote (Spetch @ 4 Dec 2018 21:03)
Jag är ju helt rätt kandidat och ändå röstar ni emot mig. Klart som fan jag är kränkt.





Lös en. XPD-style till minne av hans underbara rim. Någon här måste ju kunna klura upp ett par härliga rader :thumbsup:


Typ som den här menar du? https://forums.d2jsp.org/topic.php?t=65101998
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Dec 4 2018 05:00pm
Quote (SCXiao @ Dec 4 2018 10:09pm)


Sjukt att du sparar på allt.
Bilderna laddar inte för mig :(
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Dec 5 2018 01:39am
Quote (Spetch @ 5 Dec 2018 01:00)
Sjukt att du sparar på allt.
Bilderna laddar inte för mig :(


Jesus, är det 6 år sedan😂
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,344.57
Dec 5 2018 04:35am
Quote (Spetch @ 5 Dec 2018 00:00)
Sjukt att du sparar på allt.
Bilderna laddar inte för mig :(


Haha :) Bilderna var väl uppladdade till tinypic så de försvann för några år sen


Den enda julkalendern jag har sparat är från 2010 - http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=50926411&f=79

och såklart xpd's nyårsberättelse :D http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=51017639&f=79
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 5 2018 11:33am
Quote (SCXiao @ 4 Dec 2018 22:09)


Hahaha det var tider det :D

Hade t.om bilden på den gamla hårddisken <3
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,344.57
Dec 5 2018 11:38am
Quote (PlaaD @ 5 Dec 2018 18:33)
Hahaha det var tider det :D

Hade t.om bilden på den gamla hårddisken <3
https://i.imgur.com/fAfVfgW.png


10/10 :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1420242034204420542064356Next
Add Reply New Topic New Poll