d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1420142024203420442054356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Nov 30 2018 01:06pm
Quote (Orvar @ 30 Nov 2018 19:28)
Han är long gone, han spelar inte ens HoN längre! :(


Quote (Makta @ 7 May 2018 21:07)
Då vart jag klar med mina grejer här. Återkommer kanske i framtiden i fall jag behöver göra mig av med mer ingame skit! Hej då swesub!


:cry:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 1 2018 03:28am
Quote (SCXiao @ Nov 30 2018 08:06pm)
:cry:


:(

Någon här som tänkte skaffa super smash bros ultimate? Kommer till nintendo switch den 7e december, samma dag som d2 reset :|
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Dec 1 2018 03:49am
Quote (Orvar @ 1 Dec 2018 10:28)
:(

Någon här som tänkte skaffa super smash bros ultimate? Kommer till nintendo switch den 7e december, samma dag som d2 reset :|


Inte omöjligt, fick ett Switch när jag fyllde år ^_^ Suttit och nötat Let's Go Pikachu i veckan
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 1 2018 04:31am
Quote (SCXiao @ Dec 1 2018 10:49am)
Inte omöjligt, fick ett Switch när jag fyllde år ^_^ Suttit och nötat Let's Go Pikachu i veckan


Såg att det fanns en tråd upplagd i DF om spelet, är det något att ha? Jag skaffade egentligen switch framförallt för super smash bros, men även lite roliga co-op spel, ni vet, sånt som inte riktigt finns på andra konsoler längre :wacko:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Dec 1 2018 05:45am
Quote (Orvar @ 1 Dec 2018 11:31)
Såg att det fanns en tråd upplagd i DF om spelet, är det något att ha? Jag skaffade egentligen switch framförallt för super smash bros, men även lite roliga co-op spel, ni vet, sånt som inte riktigt finns på andra konsoler längre :wacko:


Det tycker jag absolut :thumbsup:
Member
Posts: 5,037
Joined: Dec 30 2017
Gold: 13,050.00
Dec 4 2018 06:08am
Hej! Ville bara säga god jul! Såg just den här delen av forumet hah :santa:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Dec 4 2018 07:50am
Quote (Mangaz @ Dec 4 2018 02:08pm)
Hej! Ville bara säga god jul! Såg just den här delen av forumet hah :santa:


2018-12-04 :bonk:
Member
Posts: 5,037
Joined: Dec 30 2017
Gold: 13,050.00
Dec 4 2018 07:53am
Quote (Spetch @ Dec 4 2018 02:50pm)
2018-12-04 :bonk:


haha man kan väl ändå säga god jul? första advent häromdagen! hahah
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Dec 4 2018 08:02am
Quote (Mangaz @ 4 Dec 2018 14:53)
haha man kan väl ändå säga god jul? första advent häromdagen! hahah


Bry dig inte om Spetch, han är bara #kränkt för att han inte får vara lucia i år heller
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 4 2018 08:05am
Quote (Mangaz @ Dec 4 2018 01:08pm)
Hej! Ville bara säga god jul! Såg just den här delen av forumet hah :santa:


Välkommen hit och god jul! :santa:

Börjar ju sakna de julrim som gjorts tidigare i lilla swesub nu :cry:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1420142024203420442054356Next
Add Reply New Topic New Poll