d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1420042014202420342044356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 21 2018 01:30pm
Quote (xaz @ 21 Nov 2018 19:37)


Ljusare och mer hund efter. 10/10
Banned
Posts: 14,020
Joined: Sep 23 2014
Gold: 101.00
Nov 21 2018 02:33pm
Quote (Giraff @ Nov 21 2018 09:27pm)
Hunden är en klar förbättning. 11/10.

Gillar tavlan :)


Haha gött :D Han var med innan också, bara inte på bilden!



Quote (Fil @ Nov 21 2018 09:30pm)
Ljusare och mer hund efter. 10/10


Hell yes! men det är inte alldeles för ljust som det kanske ser ut på bilden, är dålig på att ta bilder men irl är det precis lagom :)

Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 23 2018 06:02am
Quote (xaz @ 21 Nov 2018 21:33)
Haha gött :D Han var med innan också, bara inte på bilden!


Behöver lite fler bilder för att verifiera plz.

Men som sagt, gillar tavlan starkt.
Var har du hittat den?
Banned
Posts: 14,020
Joined: Sep 23 2014
Gold: 101.00
Nov 23 2018 02:04pm
Quote (Giraff @ Nov 23 2018 02:02pm)
Behöver lite fler bilder för att verifiera plz.

Men som sagt, gillar tavlan starkt.
Var har du hittat den?


Fler bilder på att han fanns med innan eller? :D det kan jag lätt ladda upp

Ja det är många som har frågat mig om tavlan. Det är ifrån en dansk affär som säljer begränsad mängd oljemålningar, kommer inte ihåg riktigt vad den heter men den finns i Köpenhamn säkert.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Nov 23 2018 02:59pm
Quote (Giraff @ Nov 23 2018 02:02pm)
Behöver lite fler bilder för att verifiera plz.

Men som sagt, gillar tavlan starkt.
Var har du hittat den?


Har en govän som gör liknande tavlor, lite mer kubiska dock. Tror hon säljer dem! I can hook you up med hennes instagram
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 25 2018 04:27am
Quote (xaz @ 23 Nov 2018 21:04)
Fler bilder på att han fanns med innan eller? :D det kan jag lätt ladda upp

Ja det är många som har frågat mig om tavlan. Det är ifrån en dansk affär som säljer begränsad mängd oljemålningar, kommer inte ihåg riktigt vad den heter men den finns i Köpenhamn säkert.


Behöver bilder både från innan och efter, rummet spelar ingen större roll.

Ah, lite långt att åka för att kolla tavlor då. Dang.

Quote (yla @ 23 Nov 2018 21:59)
Har en govän som gör liknande tavlor, lite mer kubiska dock. Tror hon säljer dem! I can hook you up med hennes instagram


Det vore fett!
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Nov 29 2018 12:46pm
Var fan tar alla skinnhandskar vägen? Köper minst ett par nya varje år.. :mad:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 29 2018 01:03pm
Quote (Disturbedxx @ 29 Nov 2018 19:46)
Var fan tar alla skinnhandskar vägen? Köper minst ett par nya varje år.. :mad:


Det är sen länge känt att skinnhandskar flyr våren och sommaren för kallare klimat. Under deras flykt undan värmen är det vanligt förekommande att småfåglar pickar ihjäl dessa stackars handskar och använder för att bygga bo av. Därför så få handskar återfinnes nästa vinter.

True story

This post was edited by Yllegarnet on Nov 29 2018 01:04pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Nov 30 2018 06:29am
Quote (Disturbedxx @ 29 Nov 2018 19:46)
Var fan tar alla skinnhandskar vägen? Köper minst ett par nya varje år.. :mad:


Läste skinnskallar först, vet inte alls var Makata är nu för tiden :(
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 30 2018 12:28pm
Quote (SCXiao @ Nov 30 2018 01:29pm)
Läste skinnskallar först, vet inte alls var Makata är nu för tiden :(


Han är long gone, han spelar inte ens HoN längre! :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1420042014202420342044356Next
Add Reply New Topic New Poll