Quote (Orvar @ 17 Nov 2018 00:54)
Is tru, noobs förtjänar inte ett så fint sub-forum!
Men det är trevligt att du hälsar på ändå :love:
Vart är Martin? Han är la den enda vi saknar för att göra swesub helt igen
Får inte glömma slashasen å 3d-lindell ^^
ne men det var bara sjukt random att jag hoppa in, såg att ni klanka ner på spetch, så då vart man genast tvungen att hålla med, när jag väl postat ser jag att jag nämndes i nån post precis ovanför ^^
This post was edited by RistVaLL on Nov 16 2018 06:18pm