d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1419942004201420242034356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 16 2018 12:56pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 6 Nov 2018 12:56)
Har ju Niclas nu med sin TT och sin stora kompetens av fiskar samt "låna" saker för att testa damage.
:ph34r:


LOL

Quote (SCXiao @ 6 Nov 2018 22:59)
Läser han ens swesub längre? Ser honom bara i LS forums :ph34r:


na inte direkt ^^

Quote (Yllegarnet @ 6 Nov 2018 23:17)
Han har nog inte stängt av noob-detectorn så han kommer in i swesub :s


:D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 16 2018 05:54pm
Quote (RistVaLL @ Nov 16 2018 07:56pm)
LOL



na inte direkt ^^



:D


Is tru, noobs förtjänar inte ett så fint sub-forum!

Men det är trevligt att du hälsar på ändå :love:

Vart är Martin? Han är la den enda vi saknar för att göra swesub helt igen
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 16 2018 06:13pm
Quote (Orvar @ 17 Nov 2018 00:54)
Is tru, noobs förtjänar inte ett så fint sub-forum!

Men det är trevligt att du hälsar på ändå :love:

Vart är Martin? Han är la den enda vi saknar för att göra swesub helt igen


Får inte glömma slashasen å 3d-lindell ^^

ne men det var bara sjukt random att jag hoppa in, såg att ni klanka ner på spetch, så då vart man genast tvungen att hålla med, när jag väl postat ser jag att jag nämndes i nån post precis ovanför ^^

This post was edited by RistVaLL on Nov 16 2018 06:18pm
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 16 2018 07:03pm
Quote (Orvar @ 17 Nov 2018 00:54)
Is tru, noobs förtjänar inte ett så fint sub-forum!

Men det är trevligt att du hälsar på ändå :love:

Vart är Martin? Han är la den enda vi saknar för att göra swesub helt igen


Galet länge sen han var här, ingen som vet vart han tagit vägen? :mellow:
Member
Posts: 2,438
Joined: Feb 18 2011
Gold: 2.00
Nov 19 2018 06:23am
Några som e sugen på dra ihop ett team efter reset? Euhc?:) hade vart naaaajs!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
Nov 21 2018 05:17am
På lördag fyller jag år. Lagom tills dess (dvs på fredag) kommer lönen inklusive retroaktiv löneförhöjning från Juni och framåt

Blev exalterad i några sekuner innan jag kom på att jag jobbar inom äldreomsorg och trots bonussumman får jag fortfarande ut en pisslön :rofl:
Banned
Posts: 14,020
Joined: Sep 23 2014
Gold: 101.00
Nov 21 2018 12:37pm
vad tycker ni? :)

Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 21 2018 01:27pm
Quote (xaz @ 21 Nov 2018 19:37)


Hunden är en klar förbättning. 11/10.

Gillar tavlan :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1419942004201420242034356Next
Add Reply New Topic New Poll