d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev141424344454356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,242.96
Trader: Trusted
Nov 12 2013 08:51am
Sup?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 12 2013 09:14am
Quote (RistVaLL @ Nov 12 2013 03:51pm)
Sup?


Kom precis hem, dags för lite Battlefield 4!
Själv?
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Nov 12 2013 09:27am
Quote (Spetch @ 12 Nov 2013 16:14)
Kom precis hem, dags för lite Battlefield 4!
Själv?


Säg till om du vill få stryk i BF4.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 12 2013 09:41am
Quote (Dreamfuel @ Nov 12 2013 04:27pm)
Säg till om du vill få stryk i BF4.


Battlefield Tag: Spetikus
Bara att spöa skiten ur mig ;)

Jag spelar till och från.
Har dåliga stats då jag spelade med Xbox kontroll p.g.a min brutna hand.
Men de har gått upp redigt bra sen jag blev av med den igår redan lol
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 12 2013 09:43am
Quote (Spetch @ 12 Nov 2013 16:41)
Battlefield Tag: Spetikus
Bara att spöa skiten ur mig ;)

Jag spelar till och från.
Har dåliga stats då jag spelade med Xbox kontroll p.g.a min brutna hand.
Men de har gått upp redigt bra sen jag blev av med den igår redan lol


Hur bröt du handen? Snefylla?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 12 2013 09:43am
Quote (Teposen @ Nov 12 2013 04:43pm)
Hur bröt du handen? Snefylla?


Tappade balansen i en trappa, fastnade med fingrarna i handtaget.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 12 2013 09:44am
Quote (Spetch @ 12 Nov 2013 16:43)
Tappade balansen i en trappa, fastnade med fingrarna i handtaget.


Fan va drygt. Antar att det var den handen du använder mest du bröt också?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 12 2013 09:45am
Quote (Spetch @ 12 Nov 2013 17:43)
Tappade balansen i en trappa, fastnade med fingrarna i handtaget.


fyfan vad oskönt det lät haha
fast hade nog hellre brytit handen än alla fingrar?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 12 2013 09:45am
Quote (Teposen @ Nov 12 2013 04:44pm)
Fan va drygt. Antar att det var den handen du använder mest du bröt också?


Vänster hand, men eftersom att de gipsade så pekfinger och tumme var fri så hade jag hellre brutit höger.
Kunde ju inte skriva på tangent bordet, men hade det varit höger så hade jag fortfarande kunnat det och använda musen relativt OK.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 12 2013 09:47am
Quote (Spetch @ 12 Nov 2013 16:45)
Vänster hand, men eftersom att de gipsade så pekfinger och tumme var fri så hade jag hellre brutit höger.
Kunde ju inte skriva på tangent bordet, men hade det varit höger så hade jag fortfarande kunnat det och använda musen relativt OK.


Haha ja det blir jobbigt, hur länge måste du gå med skiten?
Go Back To Svenska Topic List
Prev141424344454356Next
Add Reply New Topic New Poll