d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev14142434445545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,327
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 24 2012 08:40am
Quote (Orvar @ 24 May 2012 16:39)
Nån som kan döda diablo och iskatu åt mig i hell? :)


574fg isf!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 24 2012 12:15pm
ngn som kan boosta oss lite ?

alltså, du behöver ingen bra gubbe, det är bara normal :)

Vi ska nå 25
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 24 2012 12:26pm
Spenderade lite fg, blev lite bättre

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 24 2012 12:52pm
Quote (snoramej @ 24 May 2012 20:26)
Spenderade lite fg, blev lite bättre

http://img696.imageshack.us/img696/8110/d3char.jpg


Lol inte ens snyggt med så där lite dps...
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 24 2012 12:54pm
Quote (PlaaD @ 24 May 2012 20:52)
Lol inte ens snyggt med så där lite dps...


:D

Varför är du inte inne på d3? =(

This post was edited by snoramej on May 24 2012 12:54pm
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 24 2012 12:55pm
Äntligen skaffat D3! :D

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 24 2012 12:58pm
Quote (snoramej @ 24 May 2012 20:54)
:D

Varför är du inte inne på d3? =(


Inte haft någon tid att spela idag, och ska iväg nu igen. Känner mig stabil att jag typ är den enda på hela min friendlist (iso /f l :mad: ) som inte är 60 än :P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 24 2012 01:01pm
Quote (PlaaD @ 24 May 2012 20:58)
Inte haft någon tid att spela idag, och ska iväg nu igen. Känner mig stabil att jag typ är den enda på hela min friendlist (iso /f l  :mad: ) som inte är 60 än :P


Inte ok att du inte är online

Vad tycker du om charen då!?!? 30k hp 40k damage

med glass cannon gör jag 45k, och den builden funkar faktiskt.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 24 2012 01:02pm
Quote (snoramej @ 24 May 2012 21:01)
Inte ok att du inte är online

Vad tycker du om charen då!?!? 30k hp 40k damage

med glass cannon gör jag 45k, och den builden funkar faktiskt.


Helt ok med 40k dps och så mycket hp samtidigt, kommit någe vart på Inferno?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 24 2012 01:03pm
Quote (PlaaD @ 24 May 2012 21:02)
Helt ok med 40k dps och så mycket hp samtidigt, kommit någe vart på Inferno?


a2, har tagit en paus någon dag, börjar om nu igen när jag har gear för det :p
Go Back To Svenska Topic List
Prev14142434445545Next
Add Reply New Topic New Poll