Quote (umade @ Oct 24 2011 06:21pm)
Ska vi sätta oss i skype och köra uppvärmning nu i typ 20 timmar innan det är reset? JAG ÄR PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅW
Nej, jag ska fortfarande göra min jävla Svenska

Måste tvinga brorsan till City Gross imorgon också efter skolan

Btw samtliga som ska spela med mig, citera mig så att jag ser att ni är medvetna om det här
Quote (PhearCIII @ Oct 24 2011 05:06pm)
Btw, samtliga som ska spela med oss samlas på Skype senast 4.. Vi vill vara säkra på att vi inte missar något

[x] Oliwer
[x] Daniel
[x] Zebbe
[x] Filip
[ ] Jens
[ ] Micke
[ ] Erik
[x] Rob
This post was edited by PhearCIII on Oct 24 2011 11:25am