d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev1414243444554Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 11:24am
Quote (umade @ Oct 24 2011 06:21pm)
Ska vi sätta oss i skype och köra uppvärmning nu i typ 20 timmar innan det är reset? JAG ÄR  PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅW


Nej, jag ska fortfarande göra min jävla Svenska :(

Måste tvinga brorsan till City Gross imorgon också efter skolan :P

Btw samtliga som ska spela med mig, citera mig så att jag ser att ni är medvetna om det här

Quote (PhearCIII @ Oct 24 2011 05:06pm)
Btw, samtliga som ska spela med oss samlas på Skype senast 4.. Vi vill vara säkra på att vi inte missar något :P


[x] Oliwer
[x] Daniel
[x] Zebbe
[x] Filip
[ ] Jens
[ ] Micke
[ ] Erik
[x] Rob



This post was edited by PhearCIII on Oct 24 2011 11:25am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 24 2011 12:12pm
Quote (PhearCIII @ 24 Oct 2011 19:24)
Nej, jag ska fortfarande göra min jävla Svenska :(

Måste tvinga brorsan till City Gross imorgon också efter skolan :P

Btw samtliga som ska spela med mig, citera mig så att jag ser att ni är medvetna om det här



[x] Oliwer
[x] Daniel
[x] Zebbe
[x] Filip
[ ] Jens
[ ] Micke
[ ] Erik
[x] Rob


will do my best :)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 12:12pm
Quote (Yllegarnet @ Oct 24 2011 07:12pm)
will do my best :)


Annars ger du mig bara acc och pw, kan styra 2 chars utöver min egna, Filip kan nog ta 3 utöver hans.. I nödfall..

[x] Oliwer
[x] Daniel
[x] Zebbe
[x] Filip
[ ] Jens
[ ] Micke
[x] Erik
[x] Rob
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 24 2011 12:20pm
Quote (PhearCIII @ 24 Oct 2011 19:24)
Nej, jag ska fortfarande göra min jävla Svenska :(

Måste tvinga brorsan till City Gross imorgon också efter skolan :P

Btw samtliga som ska spela med mig, citera mig så att jag ser att ni är medvetna om det här



[x] Oliwer
[x] Daniel
[x] Zebbe
[x] Filip
[ ] Jens
[ ] Micke
[ ] Erik
[x] Rob


Ska gå och ställa mig ute i kylan i tshirt och shorts nu och dra på mig en riktigt jävlig förskylning så jag kan vara hemma resten av veckan. Pz
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 12:32pm
Quote (Dreamfuel @ Oct 24 2011 07:20pm)
Ska gå och ställa mig ute i kylan i tshirt och shorts nu och dra på mig en riktigt jävlig förskylning så jag kan vara hemma resten av veckan. Pz


Jag kommer hoppa över de flesta lektionerna onsdag-torsdag :P
Member
Posts: 35,864
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Oct 24 2011 01:49pm
Jag vägrar citera! Men är medveten om samlingen klockan 16!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 01:51pm
Quote (x17 @ Oct 24 2011 08:49pm)
Jag vägrar citera! Men är medveten om samlingen klockan 16!


Gillar din inställning!

[x] Oliwer
[x] Daniel
[x] Zebbe
[x] Filip
[x] Jens
[x] Micke
[x] Erik
[x] Rob
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 24 2011 01:59pm
fan jag är nervös XD
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 02:06pm
Quote (Yllegarnet @ Oct 24 2011 08:59pm)
fan jag är nervös XD


Du kommer inte ha det så svårt.. Med vårat team och ingen utmaning på barb-laddern så kommer du vara #1 barb :)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 24 2011 02:09pm
Quote (PhearCIII @ 24 Oct 2011 22:06)
Du kommer inte ha det så svårt.. Med vårat team och ingen utmaning på barb-laddern så kommer du vara #1 barb :)


men är mer nervös för att det kommer bli så in-i-helvetes kul! :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1414243444554Next
Add Reply New Topic New Poll