d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev14142434445156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 24 2011 03:42am
Quote (Svartermetalisk @ Oct 23 2011 09:54pm)
Installerar engelsk klient atm B)

Sjukt jobbigt att använda tysk

fuck yeah.jpg


vrf har du använt tysk?

Blev lite småkär när jag kollade Heart of the swarm zerg updates
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Oct 24 2011 05:28am
Quote (d0oh @ Oct 24 2011 10:42am)
vrf har du använt tysk?

Blev lite småkär när jag kollade Heart of the swarm zerg updates



yepyep men varför får vi bara 2 units när vi redan har färre än T & P? :S

Btw nya toss uniten som kan bli andra non massive verkar weird ^_^ är iofs inte lönt att diskutera balance innan Hots släpps men verkar iofs kunna vara väldigt op
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 24 2011 05:32am
Quote (Warriv @ Oct 24 2011 12:28pm)
yepyep men varför får vi bara 2 units när vi redan har färre än T & P? :S

Btw nya toss uniten som kan bli andra non massive verkar weird ^_^ är iofs inte lönt att diskutera balance innan Hots släpps men verkar iofs kunna vara väldigt op


Terrans nya elektriska fältsak verkar äcklig
kmr inte kunna klämma in banelings och zerglings från småställen

Swarm host verkar awesome <3
Banelings som kan röra sig under marken <3<3<3<3<3
Ultra charge <3<3<3<3<3
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 24 2011 05:43am
Quote (Warriv @ Oct 24 2011 01:28pm)
yepyep men varför får vi bara 2 units när vi redan har färre än T & P? :S

Btw nya toss uniten som kan bli andra non massive verkar weird ^_^ är iofs inte lönt att diskutera balance innan Hots släpps men verkar iofs kunna vara väldigt op


ni får ju dark swarm, helt op.
Quote (d0oh @ Oct 24 2011 11:42am)
vrf har du använt tysk?

Blev lite småkär när jag kollade Heart of the swarm zerg updates


Tankade klienten istället för att installera med skivor när jag köpte ny dator, standardspråket när man laddar ner eu klienten är tyska och jag insåg inte detta innan det var försent så har kickat tysk klient ett tag för inte pallat ladda om.

Nu kände jag dock för att achievment-farma i kampanjen och det är sjukt jobbigt på tyska så tankade om :D
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Oct 24 2011 07:41am
om vi får dark swarm, får inte toss det också? Eller kan den inte ta units som är casters?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 24 2011 07:48am
Quote (Warriv @ Oct 24 2011 03:41pm)
om vi får dark swarm, får inte toss det också? Eller kan den inte ta units som är casters?


Spelar mindre roll för toss, det är zerg som benfitar fett från swarm.
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Oct 24 2011 08:46am
Quote (Svartermetalisk @ Oct 24 2011 02:48pm)
Spelar mindre roll för toss, det är zerg som benfitar fett från swarm.


mass zealot med charge & archon med dark swarm! :evil:
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 24 2011 09:14am
Quote (Warriv @ Oct 24 2011 03:46pm)
mass zealot med charge & archon med dark swarm! :evil:


Ultralisks

Check & mate
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Oct 24 2011 09:30am
Quote (d0oh @ Oct 24 2011 04:14pm)
Ultralisks

Check & mate



too clumsy :P nah men dom lär vara ganska sweet med dark swarm : >
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 24 2011 11:30am
Deras burrowcharge verkar galen




This post was edited by d0oh on Oct 24 2011 11:31am
Go Back To Svenska Topic List
Prev14142434445156Next
Add Reply New Topic New Poll