Quote (Warriv @ Oct 24 2011 01:28pm)
yepyep men varför får vi bara 2 units när vi redan har färre än T & P? :S
Btw nya toss uniten som kan bli andra non massive verkar weird

är iofs inte lönt att diskutera balance innan Hots släpps men verkar iofs kunna vara väldigt op
ni får ju dark swarm, helt op.
Quote (d0oh @ Oct 24 2011 11:42am)
vrf har du använt tysk?
Blev lite småkär när jag kollade Heart of the swarm zerg updates
Tankade klienten istället för att installera med skivor när jag köpte ny dator, standardspråket när man laddar ner eu klienten är tyska och jag insåg inte detta innan det var försent så har kickat tysk klient ett tag för inte pallat ladda om.
Nu kände jag dock för att achievment-farma i kampanjen och det är sjukt jobbigt på tyska så tankade om
