d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev14142434445723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 25 2010 12:48pm
Quote (Yllegarnet @ 25 Aug 2010 20:47)
tack att du dissade den avataren och sigen :hug:


DU ÄR SÅ DUMHEST! :(

Jag gillade henne ju :(

FAST DU ÄR SNELHEST OCKSÅ ERIK :hug: e/ och ofc :kiss:

This post was edited by Jonsson on Aug 25 2010 12:48pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 25 2010 12:49pm
Quote (Jonsson @ Aug 25 2010 07:48pm)
DU ÄR SÅ DUMHEST! :(

Jag gillade henne ju :(

FAST DU ÄR SNELHEST OCKSÅ ERIK :hug: e/ och ofc :kiss:


:WUB:

Quote (Yllegarnet @ Aug 25 2010 07:47pm)
tack att du dissade den avataren och sigen :hug:


jag kände för att vara naken istället :blush: ^_^
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 25 2010 12:50pm
Quote (TB4g @ 25 Aug 2010 20:49)
:WUB:



jag kände för att vara naken istället :blush: ^_^


bra :wub:
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 25 2010 12:50pm
Quote (TB4g @ 25 Aug 2010 20:49)
:WUB:



jag kände för att vara naken istället :blush: ^_^


OH DAMN! Komsi :blush:

Btw, någon som vågar låna ut 1k fg till mig? :ph34r:

Inte till något speciellt, bara för att se om någon gör det hahaha :D

Ofc betalar jag tillbaka inom 1 min :D

e/ Eftersom jag måste se vem som kan låna ut 20k när jag får 20k posts, fast då är jag väl rik så jag har 100k själv :ph34r:

This post was edited by Jonsson on Aug 25 2010 12:50pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 25 2010 12:50pm
Quote (Yllegarnet @ Aug 25 2010 07:50pm)
bra :wub:


:wub: gillar baby got back mer B)
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 25 2010 12:51pm
ERIK! Måste bara säga att jag gillar den där Evil grejen hahahha :D

Så nice är den :D
Member
Posts: 3,946
Joined: Nov 21 2007
Gold: 3,135.65
Aug 25 2010 02:20pm


Värde?
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Aug 25 2010 02:22pm
Quote (Beffis @ 25 Aug 2010 22:20)
http://data.fuskbugg.se/skogsturken/keps.jpg

Värde?


Inte mycket, needar 2 druid istället för ele skills och 2 sox
Member
Posts: 3,946
Joined: Nov 21 2007
Gold: 3,135.65
Aug 25 2010 02:27pm
Quote (Errorz @ Aug 25 2010 09:22pm)
Inte mycket, needar 2 druid istället för ele skills och 2 sox


Okej, tack.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 25 2010 10:10pm
Quote (Jonsson @ 25 Aug 2010 20:51)
ERIK! Måste bara säga att jag gillar den där Evil grejen hahahha :D

Så nice är den :D


Ty :wub:
Go Back To Svenska Topic List
Prev14142434445723Next
Closed New Topic New Poll