d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Forumlek Här! > Du Behöver En Kamera För Att Delta.
Prev1414243444554Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Dec 14 2010 03:15pm


Jag vill se en bild på eran säng :)
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Mar 12 2011 01:55pm
Quote (Alphabetz @ 14 Dec 2010 22:15)
http://i56.tinypic.com/eqrtog.jpg

Jag vill se en bild på eran säng :)


Sisådär halv-gammal update?
Langa säng?
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 13 2011 04:18am
Jag har ärligt talat ingen säng, men jag hoppas att soffan jag sover i duger.


Jag vill se en bild på en skivsamling.
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Mar 14 2011 03:44am
Quote (Giraff @ 13 Mar 2011 11:18)
Jag har ärligt talat ingen säng, men jag hoppas att soffan jag sover i duger.
http://i55.tinypic.com/2d9wied.jpg

Jag vill se en bild på en skivsamling.


Var ju inte igår då man hade skivor, ska se om jag kan leta upp ett par :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 15 2011 03:26am
https://dl.dropbox.com/u/23289818/skivsamling.jpg?w=6dd84a84

alla skivor jag har i lägenheten atm

jag vill se en dammsugare

yo

editae för att länka till bilden istället + tog bort geotagging lulz

This post was edited by Simon on Mar 15 2011 03:36am
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 15 2011 03:32am
Wb Sim.



Jag vill se en kaffekopp.

This post was edited by Giraff on Mar 15 2011 03:40am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 15 2011 03:51am
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 15 2011 03:59am
Tar en på hebreiska. Umade?



Jag vill se en vägskylt.
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Mar 15 2011 04:01am
MEN KAN NI LÄGGA AV ELLER, BÅDE EN KAFFEKOPP OCH BIBELN HAR JAG JU BILD PÅ
FUUUUUUUU

En vägskylt pallar jag inte just nu.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 15 2011 04:02am
Quote (Alphabetz @ 15 Mar 2011 11:01)
MEN KAN NI LÄGGA AV ELLER, BÅDE EN KAFFEKOPP OCH BIBELN HAR JAG JU BILD PÅ
FUUUUUUUU

En vägskylt pallar jag inte just nu.


jag sticker ut när jag druckit upp min kaffe, så du bör nog snabba dig :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1414243444554Next
Add Reply New Topic New Poll