Quote (Litttle_Brother @ 16 Nov 2010 05:40)
Hmm spelade nyss en av dem konstiga games någonsin....
Jag och mundo var bot lane, vi mötte malphite och kassadin.
Jag var ezreal, och nu till det underliga/patetiska.
Vi lane:ade på normalt, dock hade dem lane control mot mig och mundo men i övrigt gick allt bra och vi dog ingenting.
Sen vid lvl 6 började de dock hända grejer, malphite hoppar in (jag och mundo står precis vid vårat torn), alla har fullt hp.
Iaf malphite hoppar in med ultin under vårat torn och kassadin direkt efter med sin ulti, samtidigt gör karthus ulti.
Båda vi blir stunnade av malphite, och på nåt sätt dör jag så snabbt att maplhites stun inte ens hinner ta slut, och vad är den 2-3 sek?
Dem dödar mundo direkt efter vid tornet, och båda kommer undan levande.
Sen senare mellan lvl 7-10 nån gång, (om dem har bara 1 kill o 1 assist var sen tidigare) gör dem exakt samma sak igen bara att nu gör
inte karthus ulti, och nu har även mundo sin op-mass-reg-ulti, ändå lyckas dem döda oss båda två under tornet??? och båda kommer undan?? Jag var även stunnad hela tiden innan jag dog denna gång med.
Och sen hände de även en tredje gång, bara att denna gång, kom jag undan (Mundo hade ulti på cd och jag flashade bort efter maplhites ulti) och dem targetade dem mundo, han dog rätt snabbt, när jag kom ur malphites ulti hade jag 100 hp, och kassadin fick nästan tag i mig men han backar för jag har kommit till nästan torn, jippi jag klarade mig med 100 hp, men då gör karthus ulti....
Sen gick de även dåligt för mid och top lane så vi förlorade.
Tycker bara det är så ironiskt, gick bra (iaf okej) hela tiden mellan lvl 1-5. Sen när båda blir lvl 6 står dem i vårat torn och dödar oss när vi har fullt hp? Hur går det till? ;S
Ulti är ju op som fan på vissa champs.
Mundo, trynda + karthus ulti är op imo

Jämfört mot typ heimer lol den är värdelös.