Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 19:02)
du får en bild på mig naken för 10000000000000000000000000000000000000fg så du vet
Det är overprice.
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=32362901&f=200Quote (EmiJ @ Mon, 9 Feb 2009, 19:04)
Du kan ha lappen över kewken om du vill ;D
Precis, kolla ovanstående länk ;D
This post was edited by Nickeee on Jun 25 2009 02:51am