d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1419841994200420142024356Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 6 2018 04:07am
Quote (xaz @ Nov 5 2018 05:02pm)
När man säger uttrycket "ett ansikte utåt" i prat om jobb osv, hur kan man översätta det exakt på engelska?


Ansikte utåt är ju mer eller mindre en representant om man talar om en person i ett företag. "Customer service face" eller "company representative" funkar ju.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 6 2018 04:11am
Man skulle kunna säga att Spetch är ansitket utåt från Swesub
Det är därför vi har så lågt rykte :<
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 6 2018 04:11am
Quote (umade @ Nov 6 2018 12:11pm)
Man skulle kunna säga att Spetch är ansitket utåt från Swesub
Det är därför vi har så lågt rykte :<


Bättre lär det inte bli med åren
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,364.52
Nov 6 2018 04:36am
Quote (umade @ 6 Nov 2018 11:11)
Man skulle kunna säga att Spetch är ansitket utåt från Swesub
Det är därför vi har så lågt rykte :<


Quote (Spetch @ 8 Aug 2010 00:10)
Välkommen till jsp.
Vi är ungefär lika seriösa som /b/ eller existenz.
Puss


Vouch :(
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,433.62
Trader: Trusted
Nov 6 2018 05:56am
Quote (Spetch @ 6 Nov 2018 11:11)
Bättre lär det inte bli med åren


Har ju Niclas nu med sin TT och sin stora kompetens av fiskar samt "låna" saker för att testa damage.
:ph34r:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,364.52
Nov 6 2018 03:59pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 6 Nov 2018 12:56)
Har ju Niclas nu med sin TT och sin stora kompetens av fiskar samt "låna" saker för att testa damage.
:ph34r:


Läser han ens swesub längre? Ser honom bara i LS forums :ph34r:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 6 2018 04:17pm
Quote (SCXiao @ 6 Nov 2018 22:59)
Läser han ens swesub längre? Ser honom bara i LS forums :ph34r:


Han har nog inte stängt av noob-detectorn så han kommer in i swesub :s
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 13 2018 04:33am
Happy NoNut Kakan!

730 dagar sedan jag synda med egen hand!
:o :banana:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,364.52
Nov 13 2018 07:15am
Quote (c00kie_m0nster @ 13 Nov 2018 11:33)
Happy NoNut Kakan!

730 dagar sedan jag synda med egen hand!
:o :banana:


Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 16 2018 12:54pm
Quote (umade @ 6 Nov 2018 11:11)
Man skulle kunna säga att Spetch är ansitket utåt från Swesub
Det är därför vi har så lågt rykte :<


agreed!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1419841994200420142024356Next
Add Reply New Topic New Poll