d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1419341944195419641974356Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 19,061
Joined: Apr 30 2004
Gold: 148.30
Trader: Trusted
Oct 1 2018 03:48am
Quote (Spetch @ 1 Oct 2018 09:05)
Undrar fan jag också


Jag också
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 1 2018 05:57am
Quote (Oscar. @ Oct 1 2018 10:48am)
Jag också


Det undrar fan jag med
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 1 2018 07:42am
Quote (Orvar @ 1 Oct 2018 13:57)
Det undrar fan jag med


Jag också
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 1 2018 08:17am
Ristan (som vi kallar han bakom hans rygg) får helt enkelt komma hit och försvara sig.
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 4.53
Trader: Trusted
Oct 1 2018 08:48am
Vafan? va i helvete?? när fan blev jag tt? :O
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 1 2018 09:01am
mitt huvud sprängs av förvirring varje gång jag ser det :S när?!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 3 2018 11:59am
Ska tydligen vara ryssar som går och fotar jägarsoldater uppe i Arvidsjaur?
Hoppas en viss JSP'are tar dem med skotern.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 4 2018 09:10am
Quote (PlaaD @ 3 Oct 2018 17:59)
Ska tydligen vara ryssar som går och fotar jägarsoldater uppe i Arvidsjaur?
Hoppas en viss JSP'are tar dem med skotern.


ÄRE OLAGLIGT ATT FOTOGRAFERA ELLER?!?!??!?!?!??!?!?!??!! fan.
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Oct 5 2018 03:06pm
Måste vara riggat att Ristvall har TT, enda logiska förklaringen! :banana:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 5 2018 03:22pm
Nöter man LS blir man väl TT efter ett tag, eller? :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1419341944195419641974356Next
Add Reply New Topic New Poll