Quote (PhearCIII @ 23 Aug 2018 19:37)
Jag har som värst kört från Split (Kroatien) hem till Stockholm i sträck 2ggr, börjat 07:00 / 07:30 i Kroatien och vart hemma lagom runt 09-snåret båda gångerna :P
Lagom trött när man kommer in i Danmark vid 01:30 och har 80 mil kvar hem. Men jag är inte avundsjuk på er andra, att köra 100+ mil i Sverige är nog 10ggr värre än Europa :)
Ps. körde 100% av vägen själv båda gångerna, tjejen har icke körkort
Känns som man blir avtrubbad till sist.
"Bara 4 timmar kvar, det är ingenting"
Tror min nästa bil köps från tyskland, det är nog nästa riktiga långresa. Ändå kortare än från Lule