d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1418741884189419041914356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 24 2018 03:16am
Quote (PhearCIII @ 23 Aug 2018 19:37)
Jag har som värst kört från Split (Kroatien) hem till Stockholm i sträck 2ggr, börjat 07:00 / 07:30 i Kroatien och vart hemma lagom runt 09-snåret båda gångerna :P

Lagom trött när man kommer in i Danmark vid 01:30 och har 80 mil kvar hem. Men jag är inte avundsjuk på er andra, att köra 100+ mil i Sverige är nog 10ggr värre än Europa :)

Ps. körde 100% av vägen själv båda gångerna, tjejen har icke körkort


Känns som man blir avtrubbad till sist.

"Bara 4 timmar kvar, det är ingenting"
Tror min nästa bil köps från tyskland, det är nog nästa riktiga långresa. Ändå kortare än från Lule
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Aug 24 2018 09:13am
Fått min nya jobbebil! Kommer bilder om någon vecka när den är pimpad med blixtljus och folieringen!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Aug 25 2018 03:50am
Quote (c00kie_m0nster @ 24 Aug 2018 17:13)
Fått min nya jobbebil! Kommer bilder om någon vecka när den är pimpad med blixtljus och folieringen!


:thumbsup:
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Aug 26 2018 12:20pm
Quote (c00kie_m0nster @ 22 Aug 2018 18:24)
Körde från Jokkmokk vid 22:00 hemma vid 18:30(helsingborg) ~160 mil
Med mat, renar och annat helvete. Just ja jag hade släp😎
Körde 90% vägen själv.


vafan hur var upplevelsen i bästa byn jokkmokk då?
mina hemtrakter :ph34r:
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Aug 26 2018 02:22pm
Quote (Nickeee @ 26 Aug 2018 19:20)
vafan hur var upplevelsen i bästa byn jokkmokk då?
mina hemtrakter :ph34r:


Hey hey, Jokkmokk är väl knappt en by.
Ni har väl två rondeller?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 30 2018 03:26am
Är det någon som pratat med Martin och vet om han mår bra?
Last seen 2017, man blir ju lite orolig/fundersam. :(
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Aug 30 2018 03:47am
Quote (Spetch @ 30 Aug 2018 11:26)
Är det någon som pratat med Martin och vet om han mår bra?
Last seen 2017, man blir ju lite orolig/fundersam. :(


Tyvärr inte, saknar honom :cry: har inte smugglats många hattar här sen han gick afk
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 30 2018 01:00pm
Quote (SCXiao @ Aug 30 2018 11:47am)
Tyvärr inte, saknar honom :cry: har inte smugglats många hattar här sen han gick afk


Ingen som har han på FB eller nummer och bara kan kolla hur snubben har det?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 30 2018 02:40pm
Quote (SCXiao @ Aug 30 2018 10:47am)
Tyvärr inte, saknar honom :cry: har inte smugglats många hattar här sen han gick afk


Saknar både Martin och vår kära finne :(
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Aug 31 2018 12:59pm
Quote (Giraff @ 26 Aug 2018 21:22)
Hey hey, Jokkmokk är väl knappt en by.
Ni har väl två rondeller?


Hörru vi har faktiskt 3 st!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1418741884189419041914356Next
Add Reply New Topic New Poll