☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
4167
4168
4169
4170
4171
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624744
Replies: 50000
Track Topic
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#41681
Jun 10 2013 11:15am
Ska ner på affären men hittar inte plånboken.. Den ligger förmodligen på andra sidan stan och jag hinner inte dit och sen till affären.. Frågar grannen om han kan låna ut en hundring tills i morgon! Borde ju inte vara något problem?.. Killen vill inte låna ut för att för 2 år sedan kom jag
1
dag försent och det var så jävligt för honom.. Medan han själv tog 2 månader + att betala tillbaka sin skuld till mig för ett par månader sedan.
Kanske dags att sluta vara snäll mot as som denna typen.
Pissboss3
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold
:
18,431.00
#41682
Jun 10 2013 11:22am
Quote (Makta @ 10 Jun 2013 09:15)
Ska ner på affären men hittar inte plånboken.. Den ligger förmodligen på andra sidan stan och jag hinner inte dit och sen till affären.. Frågar grannen om han kan låna ut en hundring tills i morgon! Borde ju inte vara något problem?.. Killen vill inte låna ut för att för 2 år sedan kom jag
1
dag försent och det var så jävligt för honom.. Medan han själv tog 2 månader + att betala tillbaka sin skuld till mig för ett par månader sedan.
Kanske dags att sluta vara snäll mot as som denna typen.
Slå han i bigen
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,411
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,000.00
#41683
Jun 10 2013 11:24am
Quote (Pissboss3 @ 10 Jun 2013 19:22)
Slå han i bigen
Klipp tong
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#41684
Jun 10 2013 11:25am
Quote (Pissboss3 @ 10 Jun 2013 18:22)
Slå han i bigen
Quote (c00kie_m0nster @ 10 Jun 2013 18:24)
Klipp tong
Slå igen dörren i trynet på han nästa gång han ber mig om något.. Eller ja kanske sparka han i röven först
yla
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold
:
1.00
#41685
Jun 10 2013 12:49pm
Varje gång jag sätter igång skype krashar det. Felrapport. VARFÖR
Marcusd0
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#41686
Jun 10 2013 12:50pm
Quote (yla @ 10 Jun 2013 20:49)
Varje gång jag sätter igång skype krashar det. Felrapport. VARFÖR
Installera om.
yla
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold
:
1.00
#41687
Jun 10 2013 12:56pm
Quote (Marcusd0 @ Jun 10 2013 08:50pm)
Installera om.
dööööh!?
Marcusd0
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#41688
Jun 10 2013 12:57pm
Quote (yla @ 10 Jun 2013 20:56)
dööööh!?
Installera tidigare version.
yla
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold
:
1.00
#41689
Jun 10 2013 01:09pm
Quote (Marcusd0 @ Jun 10 2013 08:57pm)
Installera tidigare version.
har testat, funkade inte
Marcusd0
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#41690
Jun 10 2013 01:52pm
Quote (yla @ 10 Jun 2013 21:09)
har testat, funkade inte
Gör tråd i GH mer detaljerat, OS/print på error etc
This post was edited by Marcusd0 on Jun 10 2013 01:52pm
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
4167
4168
4169
4170
4171
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact