Quote (Svartermetalisk @ 10 Jun 2013 16:20)
LOL världens sämsta försäljare ringde precis
F -Hej jag söker Christer?
S -Vad har du för ärende?
F-Jag ringer från ************
S- Är vi kund hos er?
F -Nej
S -Om du vill sälja något är jag inte intresserad
F -Ok, ha en bra dag
VAFAN ?!??! :DDD
Lol bästa skulle jag säga

hatar de som kukar sig en massa ju.