d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1416541664167416841695001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 10 2013 02:53am
Quote (Spetch @ 10 Jun 2013 10:52)
Haha men ditt jävla pund.
Du ringde ju och skrek på oss, fråga om vi var dumma i huvudet och om Oliwer var retarded för att han bjöd in oss på sin student.
Du var ju en stor jävla hink med solsken att prata med :D


Hahhahahahahhaahhahahahahahhahahhhahahahahahhaha
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 10 2013 02:54am
Quote (Spetch @ 10 Jun 2013 10:52)
Haha men ditt jävla pund.
Du ringde ju och skrek på oss, fråga om vi var dumma i huvudet och om Oliwer var retarded för att han bjöd in oss på sin student.
Du var ju en stor jävla hink med solsken att prata med :D


:rofl: bromance på hög nivå
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 10 2013 02:54am
Quote (Spetch @ Jun 10 2013 10:52am)
Haha men ditt jävla pund.
Du ringde ju och skrek på oss, fråga om vi var dumma i huvudet och om Oliwer var retarded för att han bjöd in oss på sin student.
Du var ju en stor jävla hink med solsken att prata med :D


Karatefylla 2: PlaaD's Revenge

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 10 2013 02:56am
Det var verkligen obeskrivliga mängder win när Spetch bytte namn på alla kontakter i Rasmus telefon till PlaaD
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 10 2013 02:57am
Quote (Fil @ Jun 10 2013 10:56am)
Det var verkligen obeskrivliga mängder win när Spetch bytte namn på alla kontakter i Rasmus telefon till PlaaD


Hahaha ja.. Verkligen :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 10 2013 02:59am
Quote (Spetch @ 10 Jun 2013 09:52)
Haha men ditt jävla pund.
Du ringde ju och skrek på oss, fråga om vi var dumma i huvudet och om Oliwer var retarded för att han bjöd in oss på sin student.
Du var ju en stor jävla hink med solsken att prata med :D


Ah och vems fel va det då?
Du va ju säkert elak först.
Fast kommer ihåg nu när du säger det att Oliwer pratade en stund :)))))))
Hade visserligen ''råkat'' dra i mig typ 10st tequilas på 1 timme. Tror det va precis innan jag ringde, eller aa ser att jag typ försökt ringa typ 20gg fast ser bara ut som jag lyckades 1 eller 2 gånger...

Quote (Svartermetalisk @ 10 Jun 2013 09:54)
Karatefylla 2: PlaaD's Revenge


Episode 1: Attack of the Drunk skedde precis innan.

Va visserligen rätt trevlig hela kvällen, hotade bara en snubbe med livet efter han raggade på en brud som tydligen spelade min syster.
Fick han att bjuda mig på bärs, mycket bra mycket bra.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 10 2013 03:01am
Quote (PlaaD @ Jun 10 2013 10:59am)
Ah och vems fel va det då?
Du va ju säkert elak först.
Fast kommer ihåg nu när du säger det att Oliwer pratade en stund :)))))))
Hade visserligen ''råkat'' dra i mig typ 10st tequilas på 1 timme. Tror det va precis innan jag ringde, eller aa ser att jag typ försökt ringa typ 20gg fast ser bara ut som jag lyckades 1 eller 2 gånger...



Episode 1: Attack of the Drunk skedde precis innan.

Va visserligen rätt trevlig hela kvällen, hotade bara en snubbe med livet efter han raggade på en brud som tydligen spelade min syster.
Fick han att bjuda mig på bärs, mycket bra mycket bra.


Haha, du skulle supit med oss istället ;)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 10 2013 04:02am
Hyfsat drygt att man skulle vart ledig idag....
Och vart sitter man nu....
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 10 2013 04:04am
Quote (Intenso8 @ Jun 10 2013 12:02pm)
Hyfsat drygt att man skulle vart ledig idag....
Och vart sitter man nu....


D2jsp?

Standard ledighet

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 10 2013 04:20am
Game Of Thrones kan ju suga att man måste vänta ett fakking år nu.......
Go Back To Svenska Topic List
Prev1416541664167416841695001Next
Closed New Topic New Poll