d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1416441654166416741685001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jun 9 2013 01:32pm
Quote (Spetch @ 9 Jun 2013 21:21)
Jag bytte alla kontakter i Pissboss3s mobil till namnet "Plaad"

Humor


inb4 "ny telefon ge mig era nummer plz"
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 9 2013 01:48pm
Quote (Spetch @ 9 Jun 2013 21:21)
Jag bytte alla kontakter i Pissboss3s mobil till namnet "Plaad"

Humor


Hahaha ja det var jävligt roligt.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jun 9 2013 01:48pm
Quote (Fil @ Jun 9 2013 08:48pm)
Hahaha ja det var jävligt roligt.


Rasmus blev nog ledsen när det bara var PlaaD som ringde hela tiden
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 9 2013 02:54pm
Quote (PhearCIII @ 9 Jun 2013 20:48)
Rasmus blev nog ledsen när det bara var PlaaD som ringde hela tiden


Tror han vart sjukt glad.

Markus va ju svinmisär att prata med i fredags, inte trevlig alls :(
Jun 9 2013 05:25pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 205,378
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 9 2013 10:12pm
Wassup.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 10 2013 12:01am
vad tycker ni pojkar om dom här fälgarna/fronten? tänkte shoppa lite!

samma sänkningssats,exakt samma lack
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 10 2013 01:13am
Quote (Chefen @ 10 Jun 2013 08:01)
vad tycker ni pojkar om dom här fälgarna/fronten? tänkte shoppa lite!

samma sänkningssats,exakt samma lack
http://i40.tinypic.com/2nbhwyt.jpg


ser helt ok ut, se till att du har mörka lampor som på bilden
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 10 2013 02:52am
Quote (PlaaD @ Jun 9 2013 10:54pm)
Tror han vart sjukt glad.

Markus va ju svinmisär att prata med i fredags, inte trevlig alls :(


Haha men ditt jävla pund.
Du ringde ju och skrek på oss, fråga om vi var dumma i huvudet och om Oliwer var retarded för att han bjöd in oss på sin student.
Du var ju en stor jävla hink med solsken att prata med :D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 10 2013 02:52am
Quote (Chefen @ 10 Jun 2013 07:01)
vad tycker ni pojkar om dom här fälgarna/fronten? tänkte shoppa lite!

samma sänkningssats,exakt samma lack
http://i40.tinypic.com/2nbhwyt.jpg


Front funkar men fälgarna är ju skit :p

This post was edited by Intenso8 on Jun 10 2013 02:53am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1416441654166416741685001Next
Closed New Topic New Poll