☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
4163
4164
4165
4166
4167
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624675
Replies: 50000
Track Topic
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#41641
Jun 9 2013 07:31am
Quote (Fil @ 9 Jun 2013 15:28)
Markus den jäveln satte en cigarett mot armen på mig. Fan vad ont :-(
Nästa gång fimpar jag honom i bigen.
visa hur vi gör i Skåne, klipp hans tung!
Pissboss3
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold
:
18,431.00
#41642
Jun 9 2013 09:04am
Quote (Fil @ 9 Jun 2013 05:28)
Markus den jäveln satte en cigarett mot armen på mig. Fan vad ont :-(
Nästa gång fimpar jag honom i bigen.
E:
hahaha aa.
Han var en jävel att fimpa på oss!
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#41643
Jun 9 2013 09:10am
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#41644
Jun 9 2013 09:45am
Quote (Pissboss3 @ 9 Jun 2013 17:04)
hahaha aa.
Han var en jävel att fimpa på oss!
D fan elackt
Marcusd0
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#41645
Jun 9 2013 10:52am
Vad händer grabbar.
Giraff
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold
:
7,480.00
#41646
Jun 9 2013 12:12pm
Quote (Marcusd0 @ 9 Jun 2013 18:52)
Vad händer grabbar.
Käkade nyss en pizza.
Kurdisk kebab
Tomatsås, Ost, Kebabkött, Feferoni, Tomater (färska), Pommes frites, Isbergssallad, Lök, Tzatzikisås (i burk)
Nu gör det ont i mina blodådror...
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#41647
Jun 9 2013 12:48pm
Quote (SpAz. @ Jun 9 2013 02:34pm)
blir så deprimerad... vem fan vill äta fisk 3 dar i veckan,
500gram frukt o grönt per dag
och bara äta grovt bröd / grov pasta etc.
klart som fan jag blir överviktig av min kost men hur fan i helvete ska jag motivera mig själv att stoppa i det där
förtvivlad
Att börja äta nyttigt är ungefär som att sluta röka, det är jobbigt i två veckor sen är man inte sugen på skräp längre och med hur mkt piggare etc man blir så är det lätt att hålla motivationen uppe när man väl når det stadiet
det är inte så komplicerat som folk tror
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#41648
Jun 9 2013 01:21pm
Jag bytte alla kontakter i Pissboss3s mobil till namnet "Plaad"
Humor
Dreamfuel
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold
:
12.00
#41649
Jun 9 2013 01:30pm
Quote (Spetch @ 9 Jun 2013 21:21)
Jag bytte alla kontakter i Pissboss3s mobil till namnet "Plaad"
Humor
Haha fy fan va segt o ringa alla och fråga vem det är
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#41650
Jun 9 2013 01:31pm
Quote (Spetch @ 9 Jun 2013 21:21)
Jag bytte alla kontakter i Pissboss3s mobil till namnet "Plaad"
Humor
fniss:D
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
4163
4164
4165
4166
4167
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact