d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1416341644165416641675001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 9 2013 07:31am
Quote (Fil @ 9 Jun 2013 15:28)
Markus den jäveln satte en cigarett mot armen på mig. Fan vad ont :-(
Nästa gång fimpar jag honom i bigen.


visa hur vi gör i Skåne, klipp hans tung!
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Jun 9 2013 09:04am
Quote (Fil @ 9 Jun 2013 05:28)
Markus den jäveln satte en cigarett mot armen på mig. Fan vad ont :-(
Nästa gång fimpar jag honom i bigen.

E: :angry:


hahaha aa.

Han var en jävel att fimpa på oss!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 9 2013 09:10am
:evil:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 9 2013 09:45am
Quote (Pissboss3 @ 9 Jun 2013 17:04)
hahaha aa.

Han var en jävel att fimpa på oss!


D fan elackt
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 9 2013 10:52am
Vad händer grabbar.
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 9 2013 12:12pm
Quote (Marcusd0 @ 9 Jun 2013 18:52)
Vad händer grabbar.


Käkade nyss en pizza.
Kurdisk kebab
Tomatsås, Ost, Kebabkött, Feferoni, Tomater (färska), Pommes frites, Isbergssallad, Lök, Tzatzikisås (i burk)

Nu gör det ont i mina blodådror...
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 9 2013 12:48pm
Quote (SpAz. @ Jun 9 2013 02:34pm)
blir så deprimerad... vem fan vill äta fisk 3 dar i veckan, 500gram frukt o grönt per dag och bara äta grovt bröd / grov pasta etc.

klart som fan jag blir överviktig av min kost men hur fan i helvete ska jag motivera mig själv att stoppa i det där :( förtvivlad


Att börja äta nyttigt är ungefär som att sluta röka, det är jobbigt i två veckor sen är man inte sugen på skräp längre och med hur mkt piggare etc man blir så är det lätt att hålla motivationen uppe när man väl når det stadiet

det är inte så komplicerat som folk tror

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 9 2013 01:21pm
Jag bytte alla kontakter i Pissboss3s mobil till namnet "Plaad"

Humor
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Jun 9 2013 01:30pm
Quote (Spetch @ 9 Jun 2013 21:21)
Jag bytte alla kontakter i Pissboss3s mobil till namnet "Plaad"

Humor


Haha fy fan va segt o ringa alla och fråga vem det är :D
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 9 2013 01:31pm
Quote (Spetch @ 9 Jun 2013 21:21)
Jag bytte alla kontakter i Pissboss3s mobil till namnet "Plaad"

Humor


fniss:D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1416341644165416641675001Next
Closed New Topic New Poll