d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1416141624163416441655001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 9 2013 12:31am
efter knegar veckan är slut i morgon så blir det 2 vändor till stockholm för bil köp, SEN SKA JAG SITTA PÅ MIN BALKONG OCH DRICKA ÖL OCH VISA KUKEN FÖR HELA JÄVLA STADEN, så det så


E/ kan tillägga att jag ska skaffa en minitoalett så jag inte behöver ställa mig up :angry: gratis öl för dom som känner för att också visa snasen för norrland

This post was edited by Chefen on Jun 9 2013 12:39am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 9 2013 01:56am
trollolololol

Member
Posts: 22
Joined: Jun 7 2013
Gold: 0.00
Jun 9 2013 02:44am
Nu loggar jag ut.

Vi hörs aldrig mer.

Eller inte på länge iallafall :cry:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 9 2013 02:48am
Quote (SickelSpetch @ 9 Jun 2013 10:44)
Nu loggar jag ut.

Vi hörs aldrig mer.

Eller inte på länge iallafall :cry:


Hejdå Filip
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 9 2013 03:04am
Filip gillar Spetch penis enligt han själv.
NotsureifwhathappensinStockholmstaysinStockholm.jpg
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 9 2013 03:13am
Quote (SCXiao @ Jun 9 2013 09:56am)
trollolololol

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/16925610/760/normal/ecce4885be3dc/kottdiagram2.jpg


Enjoy kulmage, hjärtinfarkt, njursten and premature death brah

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 9 2013 03:22am
Quote (Svartermetalisk @ 9 Jun 2013 11:13)
Enjoy kulmage, hjärtinfarkt, njursten and premature death brah


Doesn't matter, had bacon
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 9 2013 03:24am
Quote (SCXiao @ 9 Jun 2013 08:56)
trollolololol

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/16925610/760/normal/ecce4885be3dc/kottdiagram2.jpg


Det där är c:a köttmängden jag äter dagligen...
Tror jag äter iaf minst 500g kött 4gg i veckan (de andra dagarna är det kyckling/fisk istället)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 9 2013 03:29am
Quote (PlaaD @ Jun 9 2013 11:24am)
Det där är c:a köttmängden jag äter dagligen...
Tror jag äter iaf minst 500g kött 4gg i veckan (de andra dagarna är det kyckling/fisk istället)


Du tränar ju febrilt, majoriteten av swejdisarna sitter på arslet 7 dagar i veckan och snittar ett halv kilo kött, 5 liter starköl, massor av godis

osvosv

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 9 2013 04:39am
Quote (SCXiao @ 9 Jun 2013 08:56)
trollolololol

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/16925610/760/normal/ecce4885be3dc/kottdiagram2.jpg


Jag äter +2kg kött i veckan :|

Quote (PlaaD @ 9 Jun 2013 10:24)
Det där är c:a köttmängden jag äter dagligen...
Tror jag äter iaf minst 500g kött 4gg i veckan (de andra dagarna är det kyckling/fisk istället)


Same here!

This post was edited by Yllegarnet on Jun 9 2013 04:39am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1416141624163416441655001Next
Closed New Topic New Poll