d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1415941604161416241635001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 8 2013 02:20pm
Quote (Svartermetalisk @ 8 Jun 2013 22:12)
ls9?

Vafan hände med ls8?


Nyheter24 som fick överta ansvaret dödade det :(
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2013 02:32pm
Quote (Intenso8 @ 8 Jun 2013 21:39)
okej måste nog spy efter jag såg 8:05



tycker det är bara töntigt att hålla på med sån där skit, dock drabbar det mig ibland när man tar sitt drickande ett steg längre :)


Menade inte hoppet i sig utsn mest all beteende på filmen :p
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 8 2013 04:54pm
Quote (berhemuli @ 8 Jun 2013 20:37)
vidriga svennebananer.. Tack gud att jag inte är uppväxt bland svennar..


Tur att man nästan är bonne.. Supa i random lägenhet eventuellt nere på "stan" och skippa allt detta :lol:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2013 04:55pm
Quote (Makta @ 9 Jun 2013 00:54)
Tur att man nästan är bonne.. Supa i random lägenhet eventuellt nere på "stan" och skippa allt detta :lol:


Man kan gott undvika det här i stockholm också :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 8 2013 04:56pm
Quote (berhemuli @ 8 Jun 2013 23:55)
Man kan gott undvika det här i stockholm också :)


Pff. Stockholm är bara spybar och random rikemans fittor i rosa skjorta :angry:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2013 05:06pm
Quote (Makta @ 9 Jun 2013 00:56)
Pff. Stureplan är bara spybar och random rikemans fittor i rosa skjorta :angry:


fixd.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2013 05:16pm
Quote (Makta @ Jun 9 2013 12:56am)
Pff. Stockholm är bara spybar och random rikemans fittor i rosa skjorta :angry:


Jag kan garantera dig att det finns 20 gånger fler sunkhak i stockholm än vad det finns ställen med utskänkningstillstånd där du bor =)

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2013 05:19pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Jun 2013 01:16)
Jag kan garantera dig att det finns 20 gånger fler sunkhak i stockholm än vad det finns ställen med utskänkningstillstånd där du bor =)


100gånger mer snarare.. :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2013 05:20pm
Quote (berhemuli @ Jun 9 2013 01:19am)
100gånger mer snarare.. :D


Förmodligen sant

Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 4.53
Trader: Trusted
Jun 8 2013 05:21pm
Quote (Makta @ 9 Jun 2013 00:56)
Pff. Stockholm är bara spybar och random rikemans fittor i rosa skjorta :angry:


sounds like you're jelly as fucK!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1415941604161416241635001Next
Closed New Topic New Poll