d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1415841594160416141625001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,365
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 8 2013 10:52am
Precis grillat, dricker klart min öl nu B)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 8 2013 12:03pm
köpte en ny parfym, kommer in på muggen och ska ställa in den och lyfter påsjäveln åt fel håll och pang... var den parfymen
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 8 2013 12:22pm
Går in på affären och ska handla lite diverse.. Kommer på att jag inte har fört över pengar från mitt andra konto så har bara cirkus 16xkr på kortet.. Ska ju inte ha så mycket ändå så det är la inga problem? 167kr T_T
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 8 2013 01:26pm


2:22 ^^
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 8 2013 01:31pm
Quote (Makta @ 8 Jun 2013 19:22)
Går in på affären och ska handla lite diverse.. Kommer på att jag inte har fört över pengar från mitt andra konto så har bara cirkus 16xkr på kortet.. Ska ju inte ha så mycket ändå så det är la inga problem? 167kr T_T


detta har hänt några ggr :) dock har jag börjat med att iaf ha 2k på kortet och ett par hundra löst
'
ganska jobbigt att komma fram te kassan och inte ha råd :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2013 01:37pm
Quote (ankiie @ 8 Jun 2013 21:26)
http://www.youtube.com/watch?v=-DfRngCuDso

2:22 ^^


vidriga svennebananer.. Tack gud att jag inte är uppväxt bland svennar..
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 8 2013 01:39pm
Quote (ankiie @ 8 Jun 2013 20:26)
http://www.youtube.com/watch?v=-DfRngCuDso

2:22 ^^


okej måste nog spy efter jag såg 8:05

Quote (berhemuli @ 8 Jun 2013 20:37)
vidriga svennebananer.. Tack gud att jag inte är uppväxt bland svennar..


tycker det är bara töntigt att hålla på med sån där skit, dock drabbar det mig ibland när man tar sitt drickande ett steg längre :)

This post was edited by Intenso8 on Jun 8 2013 01:41pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,364.52
Jun 8 2013 02:09pm
http://ls9.se/


Lunarstorm är tillbaka! :wub:
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 8 2013 02:11pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2013 22:09)
http://ls9.se/


Lunarstorm är tillbaka! :wub:


lol
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2013 02:12pm
Quote (SCXiao @ Jun 8 2013 10:09pm)
http://ls9.se/


Lunarstorm är tillbaka! :wub:


ls9?

Vafan hände med ls8?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1415841594160416141625001Next
Closed New Topic New Poll