Quote (generalet @ 8 Jun 2013 10:29)
Är dock inte bitter, var lite tråkigt, visst, men jag var så förbannat trött ändå.. Hade säkert somnat på krogen

Jag kom in på krogen på studenten, men vart utkastad runt 12. Kunde tydligen inte stå utan att hålla mig i någonting haha! Gick och hängde i två kompisar när jag blev utkastad. Har lite svaga minnen när jag fick knät klämt av någon jävla padda i hoppborgen också... SÅ FLYTTADE HON SIG INTE UTAN BARA GARVADE