d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1415741584159416041615001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 8 2013 04:09am
Quote (generalet @ 8 Jun 2013 10:29)
Är dock inte bitter, var lite tråkigt, visst, men jag var så förbannat trött ändå.. Hade säkert somnat på krogen :p


Jag kom in på krogen på studenten, men vart utkastad runt 12. Kunde tydligen inte stå utan att hålla mig i någonting haha! Gick och hängde i två kompisar när jag blev utkastad. Har lite svaga minnen när jag fick knät klämt av någon jävla padda i hoppborgen också... SÅ FLYTTADE HON SIG INTE UTAN BARA GARVADE
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2013 04:12am
Quote (Yllegarnet @ 8 Jun 2013 12:09)
Jag kom in på krogen på studenten, men vart utkastad runt 12. Kunde tydligen inte stå utan att hålla mig i någonting haha! Gick och hängde i två kompisar när jag blev utkastad. Har lite svaga minnen när jag fick knät klämt av någon jävla padda i hoppborgen också... SÅ FLYTTADE HON SIG INTE UTAN BARA GARVADE



Jag var helt nykter ^_^
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 8 2013 04:18am
Quote (generalet @ 8 Jun 2013 11:12)
Jag var helt nykter ^_^


Hahaha ååfan ;)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2013 04:22am
Quote (Yllegarnet @ 8 Jun 2013 12:18)
Hahaha ååfan  ;)


Spydde som ett svin klockan ~7 på kvällen, drack inget efter det så jag var nykter från typ klockan halv 9 :p

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJA
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 8 2013 04:34am
Quote (generalet @ 8 Jun 2013 11:22)
Spydde som ett svin klockan ~7 på kvällen, drack inget efter det så jag var nykter från typ klockan halv 9 :p

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJA


Hahaha nykter och nykter vet jag inte ;) kunde du köra bil?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2013 04:39am
Quote (Yllegarnet @ 8 Jun 2013 12:34)
Hahaha nykter och nykter vet jag inte ;) kunde du köra bil?


Nej, men jag var "ok", jävligt nära nykter.. Inte en smula bakis heller.
Member
Posts: 205,365
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 8 2013 06:28am
Jag drack slut på allt som fanns på krogen när jag var på studenten, inte ens lite full!

Member
Posts: 22
Joined: Jun 7 2013
Gold: 0.00
Jun 8 2013 10:04am
hej alla ida har sycklat med slashhassen (bws1)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 8 2013 10:06am
Quote (SickelSpetch @ 8 Jun 2013 18:04)
hej alla ida har sycklat med slashhassen (bws1)


Hur mådde sheldon?
Member
Posts: 22
Joined: Jun 7 2013
Gold: 0.00
Jun 8 2013 10:31am
Quote (c00kie_m0nster @ 8 Jun 2013 18:06)
Hur mådde sheldon?


dåligt
Go Back To Svenska Topic List
Prev1415741584159416041615001Next
Closed New Topic New Poll