d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1415641574158415941605001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Jun 7 2013 08:00pm
Quote (berhemuli @ 8 Jun 2013 03:58)
Nu skulle jag inte kalla djurgården en stor klubb...  :rofl:


Nä men du förstår vad jag menar. Det är en av tre " stora " stockholms lag. Jag är rätt packad och ska sova nu, så skit i allt jag säger :) GN8! :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2013 08:03pm
Quote (Dreamfuel @ 8 Jun 2013 04:00)
Nä men du förstår vad jag menar. Det är en av tre " stora " stockholms lag. Jag är rätt packad och ska sova nu, så skit i allt jag säger :) GN8! :)


Nä jag skämtade också så, storklubbarna i sverige är väl typ AIK, dif, ifk gbg, mff. elfsborg, helsingborg och bajen är lite bubblare. :D

gonattens!
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 7 2013 09:01pm
Gn8
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 8 2013 12:16am
får snart bli nått att käka sen sängs!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Jun 8 2013 01:31am
Bakisfrukost; en halv chipspåse och två panpizzor. Dags att sova igen :zzz:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 8 2013 01:34am
2 dagar kvar sen blire lugnt några dagar

idag 8:30-21
imorrn 8-15

:hail:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 8 2013 02:16am
Quote (SCXiao @ Jun 8 2013 09:31am)
Bakisfrukost; en halv chipspåse och två panpizzor. Dags att sova igen :zzz:


rip in peace
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2013 03:07am
Soft studentkväll, förfest till typ halv 11 på kvällen.. Kommer in till stan och ska gå in på krogen, så insisterar alla krogar på att jag måste visa leg även fast jag springer runt med studentmössa och allt, och självklart hade jag frivilligt lämnat legget hemma i börsen.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 8 2013 03:26am
Quote (generalet @ Jun 8 2013 09:07am)
Soft studentkväll, förfest till typ halv 11 på kvällen.. Kommer in till stan och ska gå in på krogen, så insisterar alla krogar på att jag måste visa leg även fast jag springer runt med studentmössa och allt, och självklart hade jagfrivilligt lämnat legget hemma i börsen.


Haha, hände samma sak för min polare när vi tog studenten!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2013 03:29am
Quote (Ost @ 8 Jun 2013 11:26)
Haha, hände samma sak för min polare när vi tog studenten!


Är dock inte bitter, var lite tråkigt, visst, men jag var så förbannat trött ändå.. Hade säkert somnat på krogen :p
Go Back To Svenska Topic List
Prev1415641574158415941605001Next
Closed New Topic New Poll