d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1415541564157415841595001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2013 04:18pm
Quote (Svartermetalisk @ 8 Jun 2013 00:15)
Jag gissar att du drar på dig bajentröjen om du glider dit? haha


Djurgården, vidrigaste klubben som finns, vidrigaste människorna som finns. Bajen kommer inte ens nära där, hade temat varit tragiska personer hade jag dragit på mig en bajentröja.. :D
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 7 2013 04:31pm
Quote (berhemuli @ 7 Jun 2013 22:18)
Djurgården, vidrigaste klubben som finns, vidrigaste människorna som finns. Bajen kommer inte ens nära där, hade temat varit tragiska personer hade jag dragit på mig en bajentröja.. :D


alla 08'a lag är hatade i norrland, då kalibern skiljer rätt mkt mellan oss B)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2013 04:34pm
Quote (Chefen @ 8 Jun 2013 00:31)
alla 08'a lag är hatade i norrland, då kalibern skiljer rätt mkt mellan oss  B)


^^ Alla hatar oss men vafan gör det! För vi e gnaget!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 7 2013 04:44pm
Quote (berhemuli @ 7 Jun 2013 22:34)
^^ Alla hatar oss men vafan gör det! För vi e gnaget!


du är en finne så du är inte hatad kompis ;)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2013 04:45pm
Quote (Chefen @ 8 Jun 2013 00:44)
du är en finne så du är inte hatad kompis ;)


^_^
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 7 2013 07:43pm
Wassup
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Jun 7 2013 07:49pm
Quote (berhemuli @ 8 Jun 2013 00:18)
Djurgården, vidrigaste klubben som finns, vidrigaste människorna som finns. Bajen kommer inte ens nära där, hade temat varit tragiska personer hade jag dragit på mig en bajentröja.. :D


Jag e djurgårdare. jag e väl inte vidrig? :(
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2013 20:46)

förmodligen inte många notoriska plankare som glatt går fram till kontrollanten och drar sitt tomma kort


Inte en notorisk plankare, men jag testade att dra mitt tomma kort idag, funkade två gånger. Både på bussen från Oliwer och på tåget in till stan. Försökte lägga in pengar på kortet men det funkade inte, så jag testade att dra kortet endå och det funkade :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2013 07:52pm
Quote (Dreamfuel @ 8 Jun 2013 03:49)
Jag e djurgårdare. jag e väl inte vidrig? :(

Inte en notorisk plankare, men jag testade att dra mitt tomma kort idag, funkade två gånger. Både på bussen från Oliwer och på tåget in till stan. Försökte lägga in pengar på kortet men det funkade inte, så jag testade att dra kortet endå och det funkade :P


Jo, tyvärr. :( Finns ingen återvändo om man stödjer det dif står för :(

Haha nä men finns väl enstaka fall då personen inte är vidrig. :D Men varje gång man träffar vidriga personer ute på stan så visar det sig till slut att dom var gårdare. xD typ.. Det är inte det i sig att man är gårdare som gör en vidrig, utan just vidriga äckliga dryga människor blir och är ofta gårdare.

This post was edited by berhemuli on Jun 7 2013 07:53pm
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Jun 7 2013 07:57pm
Quote (berhemuli @ 8 Jun 2013 03:52)
Jo, tyvärr. :( Finns ingen återvändo om man stödjer det dif står för :(

Haha nä men finns väl enstaka fall då personen inte är vidrig. :D Men varje gång man träffar vidriga personer ute på stan så visar det sig till slut att dom var gårdare. xD typ.. Det är inte det i sig att man är gårdare som gör en vidrig, utan just vidriga äckliga dryga människor blir och är ofta gårdare.


Är ingen hardcore Djurgårade direkt. Höll på dem när jag själv idrottade för en 6-7 år sen typ, och det är ju ingen mening med att "byta" lag. Men jag håller med, drägg dras till de stora klubbarna. Detta gäller tyvärr alla de stora klubbarna. Även vissa små klubbar.
Vidrigt slödder finns överallt :(
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2013 07:58pm
Quote (Dreamfuel @ 8 Jun 2013 03:57)
Är ingen hardcore Djurgårade direkt. Höll på dem när jag själv idrottade för en 6-7 år sen typ, och det är ju ingen mening med att "byta" lag.  Men jag håller med, drägg dras till de stora klubbarna. Detta gäller tyvärr alla de stora klubbarna. Även vissa små klubbar.
Vidrigt slödder finns överallt :(


Nu skulle jag inte kalla djurgården en stor klubb... :rofl:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1415541564157415841595001Next
Closed New Topic New Poll