Quote (berhemuli @ 8 Jun 2013 00:18)
Djurgården, vidrigaste klubben som finns, vidrigaste människorna som finns. Bajen kommer inte ens nära där, hade temat varit tragiska personer hade jag dragit på mig en bajentröja..

Jag e djurgårdare. jag e väl inte vidrig?

Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2013 20:46)
förmodligen inte många notoriska plankare som glatt går fram till kontrollanten och drar sitt tomma kort
Inte en notorisk plankare, men jag testade att dra mitt tomma kort idag, funkade två gånger. Både på bussen från Oliwer och på tåget in till stan. Försökte lägga in pengar på kortet men det funkade inte, så jag testade att dra kortet endå och det funkade
