Quote (Svartermetalisk @ 8 Jun 2013 00:08)
Det låter som ett skämt tbh

Vafan vem orkar lägga ned så mycket jobb på att planka hahaha
Är vissa som åker runt i gamla uniformer för att kunna gå in gratis förbi spärren xD Så nuförtiden måste man lämna in all uniform man haft när man slutar eller får sparken ^^ Men då hade jag också tjänsteSLkortet med mig så förstår inte riktigt den situationen..
Helt annan grej som jag skriver här för att undvika dubbelpost.
Vissa polare ska ha fest om ett par veckor, man ska klä ut sig till saker/personer man tycker är vidriga eller som man hatar mest. Blir en rolig fest, alla har klätt ut sig till antingen, hitler, nazister eller djurgårdare.. typ. Få se om jag går..