d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1415341544155415641575001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 7 2013 09:14am
Kebabtallrik är gott.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2013 10:50am
Quote (Marcusd0 @ Jun 7 2013 05:14pm)
Kebabtallrik är gott.


Berätta mer
Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 7 2013 10:57am
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2013 18:50)
Berätta mer


Jag åt det tidigare idag, tuggade och smakade gott som fan. #nomakeup #whileeating
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 7 2013 11:34am
Pissbosse sluta ringa mitt i maten!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2013 11:56am
Det är viss risk att jag felaktigt får böter för att plankat i kollektivtrafiken

om det händer kommer jag betala nån grafande polare några hundralappar för att gå och klottra skiten ur någon närliggande t-banestation så att SL iaf inte går plus på affären

inte speciellt moget men jag kommer sova bättre iaf =D

Member
Posts: 9,626
Joined: Sep 5 2011
Gold: 0.00
Jun 7 2013 12:04pm
Quote (Snigelfis @ 7 Jun 2013 19:34)
Pissbosse sluta ringa mitt i maten!


1+
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 7 2013 12:16pm
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2013 19:56)
Det är viss risk att jag felaktigt får böter för att plankat i kollektivtrafiken

berätta mer :) vill veta just hur omoget/moget jag tycker det är att du känner dig felbehandlad o känner hämnlusta!!!

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2013 12:18pm
Quote (SpAz. @ Jun 7 2013 08:16pm)
berätta mer :) vill veta just hur omoget/moget jag tycker det är att du känner dig felbehandlad o känner hämnlusta!!!


Jag drar mitt SLkort i spärren som jag gör varje morgon, spärrarna öppnas jag går igenom

Väl framme vid mitt jobb hamnar jag i biljettkontroll där visar det sig att mitt kort gick ut för två dagar sen

Normalt sett märker jag att mitt kort gått ut därför att spärren säger nix, du kommer inte igenom. Då går jag och handlar ett nytt.

Idag kom jag igenom pga defekt spärr därför hade jag ingen aning om att kortet gått ut

får jag böter pga detta kommer jag bli vansinnig

Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 7 2013 12:28pm
Första knäppt
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 7 2013 12:33pm
Quote (Marcusd0 @ 7 Jun 2013 19:28)
Första knäppt


Inb4 Lasermannen v3.0
Go Back To Svenska Topic List
Prev1415341544155415641575001Next
Closed New Topic New Poll