Quote (SpAz. @ Jun 7 2013 08:16pm)
berätta mer

vill veta just hur omoget/moget jag tycker det är att du känner dig felbehandlad o känner hämnlusta!!!
Jag drar mitt SLkort i spärren som jag gör varje morgon, spärrarna öppnas jag går igenom
Väl framme vid mitt jobb hamnar jag i biljettkontroll där visar det sig att mitt kort gick ut för två dagar sen
Normalt sett märker jag att mitt kort gått ut därför att spärren säger nix, du kommer inte igenom. Då går jag och handlar ett nytt.
Idag kom jag igenom pga defekt spärr därför hade jag ingen aning om att kortet gått ut
får jag böter pga detta kommer jag bli vansinnig