d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1415241534154415541565001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2013 05:35am
Quote (SpAz. @ Jun 7 2013 01:33pm)
inb4 röven går i sönder slutgiltigt


Hahha

Ruttad som jag är undvek jag getosten idag

Det är verkligen 100 grader varmt inne på det där stället, jag förstår hur det där kunde hända

Jag sa åt dom att se över sina rutiner för hur dom hanterat mjölkprodukter på sommaren
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 7 2013 05:46am
Jag har för mig att man kan restora expired characters... stämmer det?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Jun 7 2013 05:57am
Quote (yla @ 7 Jun 2013 13:46)
Jag har för mig att man kan restora expired characters... stämmer det?


Ja, om ingen annan har tagit namnet är det bara att gå in på gubben igen

Om inte det funkar så är den borta 4ever :<
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2013 06:07am
Quote (SCXiao @ Jun 7 2013 01:57pm)
Ja, om ingen annan har tagit namnet är det bara att gå in på gubben igen

Om inte det funkar så är den borta 4ever :<


Det är därför man ska nicka typ SvarverofKebab

Garanterat ingen som snor den vid eventuell expire

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Jun 7 2013 06:07am
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2013 14:07)
Det är därför man ska nicka typ SvarverofKebab

Garanterat ingen som snor den vid eventuell expire


Säg det till Spetch :ph34r:
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 7 2013 06:09am
Quote (SCXiao @ Jun 7 2013 01:57pm)
Ja, om ingen annan har tagit namnet är det bara att gå in på gubben igen

Om inte det funkar så är den borta 4ever :<


troligt att någon har tagit XXXXXXXMEGAFUCKERFUCKFCUSCMAPIONFUCKFSAJXXX
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Jun 7 2013 06:13am
Quote (yla @ 7 Jun 2013 14:09)
troligt att någon har tagit XXXXXXXMEGAFUCKERFUCKFCUSCMAPIONFUCKFSAJXXX


lol det är ju min druid!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Jun 7 2013 07:08am
Hatar när telefonen ringer då man sitter och bajsar
Member
Posts: 22
Joined: Jun 7 2013
Gold: 0.00
Jun 7 2013 08:55am
Hej allihopa.

vad görs?
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 7 2013 09:11am
Quote (SickelSpetch @ 7 Jun 2013 16:55)
Hej allihopa.

vad görs?


Haha hallå:D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1415241534154415541565001Next
Closed New Topic New Poll