d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1415141524153415441555001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,355
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 6 2013 08:28pm
God afton.
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold: 27,950.00
Jun 6 2013 09:25pm
Quote (Marcusd0 @ 7 Jun 2013 03:28)
God afton.


Hallå i stugan
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 6 2013 10:08pm
God morgon
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 7 2013 02:14am
Idag är första gången jag är i stockholm sedan jag bodde där som liten :-P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2013 02:15am
Quote (Fil @ Jun 7 2013 10:14am)
Idag är första gången jag är i stockholm sedan jag bodde där som liten :-P


Välkommen tillbaka till Sveriges framsida =)

Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Jun 7 2013 02:21am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 7 2013 09:15am)
Välkommen tillbaka till Sveriges baksida =)


fix'd
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2013 02:22am
Quote (CraZeeY @ Jun 7 2013 10:21am)
fix'd


#UJELLUS
#STHLMSWAG
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Jun 7 2013 02:23am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 7 2013 09:22am)
#UJELLUS
#STHLMSWAG


häshtägMÄD
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2013 05:28am
Jag sa åt mitt stammishak att jag blev matförgiftad av deras käk och att dom får skärpa sig ordentligt

fick free lunch B)

Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 7 2013 05:33am
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2013 13:28)
Jag sa åt mitt stammishak att jag blev matförgiftad av deras käk och att dom får skärpa sig ordentligt

fick free lunch B)


inb4 röven går i sönder slutgiltigt
Go Back To Svenska Topic List
Prev1415141524153415441555001Next
Closed New Topic New Poll