d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1414841494150415141525001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jun 5 2013 07:14pm
Fullfulldullfullfull?
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 5 2013 10:08pm
guten morgen
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 5 2013 10:40pm
oooooooooooookeeeeeeeeeeeeei, sitter i spärren har inte sett någon på typ 3timmar.. plötsligt kommer en knarkare in i biljethallen, ställer sig mitt i, skriker taaaaaaaarzaaaaaaan!!!, slår en metroställning och mumlar något samt går ut... lite out of nowhere..
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 5 2013 11:25pm
Quote (berhemuli @ 6 Jun 2013 06:40)
oooooooooooookeeeeeeeeeeeeei, sitter i spärren har inte sett någon på typ 3timmar.. plötsligt kommer en knarkare in i biljethallen, ställer sig mitt i, skriker taaaaaaaarzaaaaaaan!!!, slår en metroställning och mumlar något samt går ut...  lite out of nowhere..




Hahahhaa dem junkies
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Jun 6 2013 03:39am
Quote (Pissboss3 @ 6 Jun 2013 03:08)
aaa och min hand är demolerad!


Det är bara vänsteranarkister som får ont i händerna av att bråka! Män skakar av sig smärtan och dricker en kall öl.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 6 2013 03:44am
Quote (berhemuli @ 6 Jun 2013 06:40)
oooooooooooookeeeeeeeeeeeeei, sitter i spärren har inte sett någon på typ 3timmar.. plötsligt kommer en knarkare in i biljethallen, ställer sig mitt i, skriker taaaaaaaarzaaaaaaan!!!, slår en metroställning och mumlar något samt går ut...  lite out of nowhere..


Förhoppningsvis såg du inte mig igår :mellow:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 6 2013 04:37am
Mår inge vidare alls, jävla skitsallad

Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 6 2013 04:40am
Quote (Svartermetalisk @ 6 Jun 2013 12:37)
Mår inge vidare alls, jävla skitsallad


Kanske låg en snigel i den?

Kul att jag vaknar med 2 st 20-pack McNuggets i sängen medans tjejen gör sig iordning för jobb:D...

Jag gjorde av med 1700:- igår.. Varför super man? :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 6 2013 04:41am
Quote (Snigelfis @ Jun 6 2013 12:40pm)
Kanske låg en snigel i den?

Kul att jag vaknar med 2 st 20-pack McNuggets i sängen medans tjejen gör sig iordning för jobb:D...

Jag gjorde av med 1700:- igår.. Varför super man? :(


Inte omöjligt :S

Jag hoppas jag inte missar jspträffen det vore ballsack

Vet inte, jag la ner för länge sen :P

Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Go Back To Svenska Topic List
Prev1414841494150415141525001Next
Closed New Topic New Poll