d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1414541464147414841495001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 5 2013 02:17pm
Quote (SCXiao @ Jun 5 2013 10:14pm)
4/5 toasters

Vad åt du som du blev förgiftad av? :O






also

http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/image/16908685/485/normal/d589b836ed7f1/facbook_benjerry.jpg


Käkade en sallad med getost eller chevreost eller vad fan det var

jag kom ihåg att jag tänkte när jag åt den att den här osten är jääävligt mjuk, den har nog stått i värmen lite för länge

Det tråkiga är att jag är jättestammis på det stället så jag kommer behöva säga åt deras manager att jag blev dålig så jag slipper bli dålig igen

jag gissar att jag är en av deras absolut bästa kunder så blir nog mindre roligt för den som gjorde sallladen :S


Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 5 2013 02:18pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jun 2013 22:09)
Blev matförgiftad, raketdiarreah och cpskadad huvudvärk i flera timmar

var jävligt svårt att undvika att skita på sig på tuben påväg hem

vilken jävla misär


fy hatar när det händer, dvs raketdiarre på tuben eller pendeln.. på tunnelbanan går jag av bara första bästa station och går till spärrtoaletten.. pendeln är en annan femma.. Lyckats övertala att jag får använda personaltoaletten där med när den publika har vart ur bruk xD
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 5 2013 02:20pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jun 2013 22:17)
Käkade en sallad med getost eller chevreost eller vad fan det var

jag kom ihåg att jag tänkte när jag åt den att den här osten är jääävligt mjuk, den har nog stått i värmen lite för länge

Det tråkiga är att jag är jättestammis på det stället så jag kommer behöva säga åt deras manager att jag blev dålig så jag slipper bli dålig igen

jag gissar att jag är en av deras absolut bästa kunder så blir nog mindre roligt för den som gjorde sallladen :S


Chevre-ost är getost bara en liten fyi ;) Gott som fan är det också, knöller i mun.

RIP svarters anus
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 5 2013 02:20pm
Quote (berhemuli @ Jun 5 2013 10:18pm)
fy hatar när det händer, dvs raketdiarre på tuben eller pendeln.. på tunnelbanan går jag av bara första bästa station och går till spärrtoaletten.. pendeln är en annan femma.. Lyckats övertala att jag får använda personaltoaletten där med när den publika har vart ur bruk xD


Värt är när man blir skitnödig på södermalm, ska du använda någon av dom offentliga toaletterna får du räkna med att väcka en eller två Horschare först.

Quote (SpAz. @ Jun 5 2013 10:20pm)
Chevre-ost är getost bara en liten fyi ;) Gott som fan är det också, knöller i mun.

RIP svarters anus


Ty info mang ;)

Jepp, herrejävlar det svider fortfarande

This post was edited by Svartermetalisk on Jun 5 2013 02:21pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 5 2013 02:24pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jun 2013 22:20)
Värt är när man blir skitnödig på södermalm, ska du använda någon av dom offentliga toaletterna får du räkna med att väcka en eller två Horschare först.



Jepp, herrejävlar det svider fortfarande


jo riktig jävla diarrhe är som syra ur röven :cry:
men tar fortf hellre det än ur andra hålet s.a.s.

Blev matförgiftad så jag vart tvungen att läggas in på en resa till Rom för ett par år sen. åh vilken jävla mardröm, aldrig mått så dåligt. helt omöjligt att behålla vätska så jag fick dropp, spydde i snitt 3 ggr per timme rimligtvis i 24-30timmar någonting. Röven ska vi inte prata på, jag fick ingen förvarning innan toabesöket om ja säger så. Värmen hade förstört McDonalds Majonäs trodde läkarna. Jag själv lider extremt av värme (det var 40-45 grader tt) också, och jag kan säga att sjukhuset var inte luftkonditionerat. Roligt sällskap var det också, 50-75åriga gubbar hela högen, och minst ett par madonna/påve-bilder, fan va gubbarna där tar religionen seri

This post was edited by SpAz. on Jun 5 2013 02:25pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 5 2013 02:27pm
Quote (SpAz. @ Jun 5 2013 10:24pm)
jo riktig jävla diarrhe är som syra ur röven :cry:
men tar fortf hellre det än ur andra hålet s.a.s.

Blev matförgiftad så jag vart tvungen att läggas in på en resa till Rom för ett par år sen. åh vilken jävla mardröm, aldrig mått så dåligt. Värmen hade förstört McDonalds Majonäs trodde läkarna. Jag själv lider extremt av värme (det var 40-45 grader tt) också, och jag kan säga att sjukhuset var inte luftkonditionerat. Roligt sällskap var det också, 50-75åriga gubbar hela högen, och minst ett par madonna/påve-bilder, fan va gubbarna där tar religionen seri


Mhm skoja inte, det värsta som finns är när man spytt så jävlia mycket att man bara ligger och chokar magsyra

misär

Jag var på Rhodos när det var 40 en gång det var ganska jobbigt och det är endå en badort, så kan tänka mig att vara på stadssemester vid 40+ är totalkaos



Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 5 2013 02:30pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jun 2013 22:27)
Mhm skoja inte, det värsta som finns är när man spytt så jävlia mycket att man bara ligger och chokar magsyra

misär

Jag var på Rhodos när det var 40 en gång det var ganska jobbigt och det är endå en badort, så kan tänka mig att vara på stadssemester vid 40+ är totalkaos


ja fy i helvete säger jag bara. När spyan bytt färg inte en utan två gånger då vet man att gud inte finns....................

Jag kanske tog i lite på temperaturen nu när jag tänker efter btw, i alla fall jag är den värmekänsligaste jag vet no lies, svettas som en apa också, så ja det var inte the "high of my life" den weekenden
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Jun 5 2013 04:30pm
Omg /cut... Jag missade 14.000 <_<
Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 5 2013 04:59pm


4/5 toasters
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Jun 5 2013 05:06pm
Quote (Marcusd0 @ 6 Jun 2013 00:59)
http://i.imgur.com/mVvheFm.png

4/5 toasters


get life loser
Go Back To Svenska Topic List
Prev1414541464147414841495001Next
Closed New Topic New Poll