Quote (Svartermetalisk @ 5 Jun 2013 22:20)
Värt är när man blir skitnödig på södermalm, ska du använda någon av dom offentliga toaletterna får du räkna med att väcka en eller två Horschare först.
Jepp, herrejävlar det svider fortfarande
jo riktig jävla diarrhe är som syra ur röven

men tar fortf hellre det än ur andra hålet s.a.s.
Blev matförgiftad så jag vart tvungen att läggas in på en resa till Rom för ett par år sen. åh vilken jävla mardröm, aldrig mått så dåligt. helt omöjligt att behålla vätska så jag fick dropp, spydde i snitt 3 ggr per timme rimligtvis i 24-30timmar någonting. Röven ska vi inte prata på, jag fick ingen förvarning innan toabesöket om ja säger så. Värmen hade förstört McDonalds Majonäs trodde läkarna. Jag själv lider extremt av värme (det var 40-45 grader tt) också, och jag kan säga att sjukhuset var inte luftkonditionerat. Roligt sällskap var det också, 50-75åriga gubbar hela högen, och minst ett par madonna/påve-bilder, fan va gubbarna där tar religionen seri
This post was edited by SpAz. on Jun 5 2013 02:25pm