d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1414341444145414641475001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 5 2013 09:08am
Quote (Intenso8 @ 5 Jun 2013 17:07)
happ vad kommer bli årets sommarplåga då???

äre top 10 i spotify som vanligt då ?


gangfag style
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Jun 5 2013 09:24am
Quote (Marcusd0 @ 5 Jun 2013 17:08)
gangfag style


Old
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 5 2013 09:28am
Jag vill gå ut och käka men alla mina låtsasvänner vänner har redan ätit :(
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 5 2013 09:33am
http://sourcefednews.com/wp-content/uploads/2013/06/sexy-bar-refaeli-gifs-14.gif?447ec8

This post was edited by PlaaD on Jun 5 2013 09:34am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 5 2013 09:34am
Buu, hade tänkt göra roliga grejer ikväll, sen märker jag att det är svergies nationaldag imorrn, dvs jobb inatt. :( Får iofs bra pröjs but still.. sverige förstör!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 5 2013 09:41am
Quote (berhemuli @ 5 Jun 2013 16:34)
Buu, hade tänkt göra roliga grejer ikväll, sen märker jag att det är svergies nationaldag imorrn, dvs jobb inatt. :(  Får iofs bra pröjs but still..  sverige förstör!


du lider inte lika mycket som mig :D

imorrn börjar man 16:00 jobbar till 16:00 till fredagen

lördag 8:30 - 21:00
söndag 8:00 - 18:30

knåpar ihop 114 timmar på 9 dagar den är man ledig 1 dag hoppas på 2 dagar :)

54 timmar under midsommar fredag-söndag också :(

This post was edited by Intenso8 on Jun 5 2013 09:42am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 5 2013 09:42am
Quote (Intenso8 @ 5 Jun 2013 17:41)
du lider inte lika mycket som mig :D

imorrn börjar man 16:00  jobbar till 16:00 till fredagen

lördag 8:30 - 21:00
söndag 8:00 - 18:30


Vad jobbar du med?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 5 2013 09:44am
Quote (berhemuli @ 5 Jun 2013 16:42)
Vad jobbar du med?


personlig assistent :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 5 2013 09:46am
Quote (Intenso8 @ 5 Jun 2013 17:44)
personlig assistent :)


Är väl bara o chilla o glo på tv och ibland rulla runt ute? :P (dvs du jobbar väl när den du hjälper sover, bara genom o sitta där typ o glo på tv)
Menar nu inte att det inte skulle vara jobbigt.. bara vad jag hört av "vänner" som jobbar med sånt..


Inget är dock slappare än mitt jobb :D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 5 2013 09:51am
Quote (berhemuli @ 5 Jun 2013 16:46)
Är väl bara o chilla o glo på tv och ibland rulla runt ute? :P (dvs du jobbar väl när den du hjälper sover, bara genom o sitta där typ o glo på tv)
Menar nu inte att det inte skulle vara jobbigt.. bara vad jag hört av "vänner" som jobbar med sånt..


Inget är dock slappare än mitt jobb :D


det man gör är typ att chilla framför tvn med sina medarbetare :) jag har haft otru/tur på platserna man jobbar

ena platsen äre bara brudar 20-30 och på andra stället är alla 45+ :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1414341444145414641475001Next
Closed New Topic New Poll