☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
4142
4143
4144
4145
4146
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624437
Replies: 50000
Track Topic
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#41431
Jun 5 2013 06:17am
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jun 2013 13:04)
Så jäääävla mycket sutdentflak på gatan utanför butiken det är fan helt boinkers
varje gång någon öppnar dörren hör man en kombination av
WOOOOOAHHHHH
och
DUNKA-DUNKA-DUNAK-DUNKA
Vafan tar de studenten redan idag i Stockholm?
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#41432
Jun 5 2013 06:20am
Quote (PlaaD @ Jun 5 2013 02:17pm)
Vafan tar de studenten redan idag i Stockholm?
Antingen det eller så har typ 1000 personer vunnit på lotto
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#41433
Jun 5 2013 07:07am
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jun 2013 13:20)
Antingen det eller så har typ 1000 personer vunnit på lotto
Fyfan, tror de går ut nästa fredag här i stan.
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#41434
Jun 5 2013 07:31am
Quote (PlaaD @ Jun 5 2013 01:17pm)
Vafan tar de studenten redan idag i Stockholm?
Chinger tog 31 Maj, några andra gymnasium i Täby tog 29
Det är så många gymnasium i Stockholm så de måste sprida ut de rejält så inte alla är ute samma dag
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#41435
Jun 5 2013 07:52am
Quote (PhearCIII @ 5 Jun 2013 14:31)
Chinger tog 31 Maj, några andra gymnasium i Täby tog 29
Det är så många gymnasium i Stockholm så de måste sprida ut de rejält så inte alla är ute samma dag
Oh fan, där ser man.
När tar du då?
Inb4 i helgen men går på JSP träff istället.
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#41436
Jun 5 2013 07:53am
Quote (PlaaD @ 5 Jun 2013 15:52)
Oh fan, där ser man.
När tar du då?
Inb4 i helgen men går på JSP träff istället.
Jag har på fredag
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#41437
Jun 5 2013 08:23am
Quote (Chefen @ 4 Jun 2013 23:48)
tack för ditt stöd :( har inte heller några shotsglas!
http://www.dryckesglas.se/
Schyst sida!
4/5 toasters
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#41438
Jun 5 2013 08:48am
Quote (Fil @ Jun 5 2013 04:23pm)
http://www.dryckesglas.se/
Schyst sida!
4/5 toasters
skönt med någon som förstått toasterskalan ^^
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,203.17
#41439
Jun 5 2013 08:51am
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jun 2013 16:48)
skönt med någon som förstått toasterskalan ^^
Folk som förstår toasterskalan får 16/20 toasters
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#41440
Jun 5 2013 09:07am
happ vad kommer bli årets sommarplåga då???
äre top 10 i spotify som vanligt då ?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
4142
4143
4144
4145
4146
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact