d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1414241434144414541465001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 5 2013 06:17am
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jun 2013 13:04)
Så jäääävla mycket sutdentflak på gatan utanför butiken det är fan helt boinkers

varje gång någon öppnar dörren hör man en kombination av WOOOOOAHHHHH och DUNKA-DUNKA-DUNAK-DUNKA


Vafan tar de studenten redan idag i Stockholm? :O
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 5 2013 06:20am
Quote (PlaaD @ Jun 5 2013 02:17pm)
Vafan tar de studenten redan idag i Stockholm? :O


Antingen det eller så har typ 1000 personer vunnit på lotto
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 5 2013 07:07am
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jun 2013 13:20)
Antingen det eller så har typ 1000 personer vunnit på lotto


Fyfan, tror de går ut nästa fredag här i stan.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jun 5 2013 07:31am
Quote (PlaaD @ Jun 5 2013 01:17pm)
Vafan tar de studenten redan idag i Stockholm? :O


Chinger tog 31 Maj, några andra gymnasium i Täby tog 29 :)

Det är så många gymnasium i Stockholm så de måste sprida ut de rejält så inte alla är ute samma dag
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 5 2013 07:52am
Quote (PhearCIII @ 5 Jun 2013 14:31)
Chinger tog 31 Maj, några andra gymnasium i Täby tog 29 :)

Det är så många gymnasium i Stockholm så de måste sprida ut de rejält så inte alla är ute samma dag


Oh fan, där ser man.

När tar du då?
Inb4 i helgen men går på JSP träff istället.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 5 2013 07:53am
Quote (PlaaD @ 5 Jun 2013 15:52)
Oh fan, där ser man.

När tar du då?
Inb4 i helgen men går på JSP träff istället.


Jag har på fredag :(
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 5 2013 08:23am
Quote (Chefen @ 4 Jun 2013 23:48)
tack för ditt stöd  :(  har inte heller några shotsglas!


http://www.dryckesglas.se/

Schyst sida!
4/5 toasters
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 5 2013 08:48am
Quote (Fil @ Jun 5 2013 04:23pm)
http://www.dryckesglas.se/

Schyst sida!
4/5 toasters


skönt med någon som förstått toasterskalan ^^
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,203.17
Jun 5 2013 08:51am
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jun 2013 16:48)
skönt med någon som förstått toasterskalan ^^


Folk som förstår toasterskalan får 16/20 toasters
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 5 2013 09:07am
happ vad kommer bli årets sommarplåga då???

äre top 10 i spotify som vanligt då ?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1414241434144414541465001Next
Closed New Topic New Poll