första dagen i nya lyan! alla sakerna är inne! och nu sitter jag i köket och kikar lite lätt mot diskbänken och skådar allt som står där..
ölglas,mindre ölglas,stora wirreglas,små wirreglas, ännu större ölglas, flera uppsättningar grillbestik..
en man ska inte köpa köks saker
