d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1414041414142414341445001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 4 2013 03:27pm
Quote (c00kie_m0nster @ 4 Jun 2013 22:24)
oh, upp med video på YouTube!


Det är typ 1h 40min video allt som allt.
Polarn ska redigera ned det till någon form av kortare video.
Lär väl komma upp något nästa vecka :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 4 2013 03:44pm
Quote (Chefen @ 4 Jun 2013 23:25)
första dagen i nya lyan! alla sakerna är inne! och nu sitter jag i köket och kikar lite lätt mot diskbänken och skådar allt som står där..

ölglas,mindre ölglas,stora wirreglas,små wirreglas, ännu större ölglas, flera uppsättningar grillbestik..


en man ska inte köpa köks saker  :cry:


#pinsamt

Jag äger inga shotglas!!!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 4 2013 03:48pm
Quote (Fil @ 4 Jun 2013 21:44)
#pinsamt

Jag äger inga shotglas!!!


tack för ditt stöd :( har inte heller några shotsglas!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 4 2013 03:50pm

Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 4 2013 04:01pm
Quote (Chefen @ 4 Jun 2013 23:50)
http://i41.tinypic.com/316oxe8.jpg


That's racist.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jun 4 2013 04:06pm
ÖSLMHTRLHSRTH

hatar brudar, önskar att jag vore bög
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 4 2013 04:08pm
Quote (SCXiao @ 5 Jun 2013 00:06)
ÖSLMHTRLHSRTH

hatar brudar, önskar att jag vore bög


vouch.

ska vi bli bög tillsammans?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jun 4 2013 04:15pm
Quote (generalet @ 5 Jun 2013 00:08)
vouch.

ska vi bli bög tillsammans?


no ty

brudar - kan inte leva med dom, kan inte leva utan dom
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 4 2013 04:22pm
Quote (SCXiao @ 5 Jun 2013 00:15)
no ty

brudar - kan inte leva med dom, kan inte leva utan dom


Vad händer? Det där med kvinnor är nog något vi män* aldrig kommer att få rätsida på:p

E: * p12or / barn / föräldrar / hattsmugglare

This post was edited by Snigelfis on Jun 4 2013 04:23pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jun 4 2013 04:25pm
Quote (Snigelfis @ 5 Jun 2013 00:22)
Vad händer? Det där med kvinnor är nog något vi män* aldrig kommer att få rätsida på:p

E: * p12or / barn / föräldrar / hattsmugglare


äh låt säga att jag har en tendens att falla för fel kvinnor :E
Go Back To Svenska Topic List
Prev1414041414142414341445001Next
Closed New Topic New Poll