Quote (Snigelfis @ 4 Jun 2013 22:16)
Jag måste bara se den där bilden
Du får länka i PM isf!
Jag sparade den inte, vart för mycket strutspenis med...
FML, sitter o tittar på filmer från Roadtripen
Jag lever mig in på tok för mycket i musik när jag sjunger med...
This post was edited by PlaaD on Jun 4 2013 03:20pm