d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1413841394140414141425001Next
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 4 2013 02:57pm
Quote (Snigelfis @ Jun 4 2013 10:34pm)
Någon som har kvar några signaturer jag ritat?:D


Ajjemen :D

Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 4 2013 02:59pm
Quote (Spetch @ 4 Jun 2013 22:57)
Ajjemen :D

http://oi56.tinypic.com/px2de.jpg


Jävlar vad ful den var:D...

Ser otroligt gammal ut när hon böjer nacken sådär:p

Quote (Svartermetalisk @ 4 Jun 2013 22:56)
Om du är sugen på att rida någon gång får du gärna göra en struts sig åt mig =)


Aa ska först gulla lite åt SpetcharN^!

E: Gjorde ju en Thunder Stork som du kan använda sålänge!:D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 4 2013 03:00pm
Quote (Snigelfis @ Jun 4 2013 10:59pm)
Jävlar vad ful den var:D...

Ser otroligt gammal ut när hon böjer nacken sådär:p



Aa ska först gulla lite åt SpetcharN^!

E: Gjorde ju en Thunder Stork som du kan använda sålänge!:D


:hug:

Dock gillar ja den paint sorcen haha
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 4 2013 03:00pm
Quote (Snigelfis @ Jun 4 2013 10:59pm)
Jävlar vad ful den var:D...

Ser otroligt gammal ut när hon böjer nacken sådär:p



Aa ska först gulla lite åt SpetcharN^!

E: Gjorde ju en Thunder Stork som du kan använda sålänge!:D


Lite stor va? :D
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 4 2013 03:02pm
Quote (Spetch @ 4 Jun 2013 23:00)
:hug:

Dock gillar ja den paint sorcen haha


Hur gåre med 1-Up requesten då?:P

Quote (Svartermetalisk @ 4 Jun 2013 23:00)
Lite stor va? :D


Precis så stor som en Åsk-Stork bör vara!

*host* Van Halen
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 4 2013 03:04pm
Quote (Svartermetalisk @ 4 Jun 2013 21:56)
Om du är sugen på att rida någon gång får du gärna


Om du är sugen på att rida
Du är sugen på att rida
Är sugen på att rida
Sugen på att rida


Swesub träffen i helgen beskriven i en quote.

This post was edited by PlaaD on Jun 4 2013 03:04pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 4 2013 03:05pm
Quote (PlaaD @ Jun 4 2013 11:04pm)
Om du är sugen på att rida
Du är sugen på att rida
Är sugen på att rida
Sugen på att rida


Swesub träffen i helgen beskriven i en quote.


oh shit nigga

dat typo

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 4 2013 03:05pm
Quote (Snigelfis @ Jun 4 2013 11:02pm)
Hur gåre med 1-Up requesten då?:P



Precis så stor som en Åsk-Stork bör vara!

*host* Van Halen


Får inga bra försök.. Orkar inte skriva "Kan betala 500" För då vill alla ha det.

Många av idioterna har premades på 15min de klipper in min svamp.. Inte ens värt 100..

Men jag vill ha mitt trollhätte-tecken :D
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 4 2013 03:06pm
Quote (PlaaD @ 4 Jun 2013 23:04)
Om du är sugen på att rida
Du är sugen på att rida
Är sugen på att rida
Sugen på att rida


Swesub träffen i helgen beskriven i en quote.


Jag undrar vad "Att göra en struts" är?

Tar man en person med huvudet i sanden bakifrån då eller?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 4 2013 03:07pm
Quote (Snigelfis @ 4 Jun 2013 22:06)
Jag undrar vad "Att göra en struts" är?

Tar man en person med huvudet i sanden bakifrån då eller?


5min, ska painta ihop vad han menar.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1413841394140414141425001Next
Closed New Topic New Poll