Quote (PlaaD @ Jun 4 2013 10:04pm)
Fyfan va polarn är lat.
När vi va och hälsade på han i karlshamn spelade vi in Roadtrip film med en GoPro.
Vi la över allt på polarns dator då GoPro'n vart full, nu orkar han inte lägga över på en hårddisk utan la upp som torrent som vi fått sitta och tanka istället.
13.4gb torrent i 5-700kb/s
Suttit ett par timmar nu kan man väl säga.
E: En av polarna hade tydligen haft skiten klar i 1h men inte seedat nu heller, bra människa.....
hahahha
har dina polare stora näsor?