d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1413741384139414041415001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,043.42
Jun 4 2013 01:10pm
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 4 2013 01:52pm
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 4 2013 01:56pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 4 2013 02:04pm
Fyfan va polarn är lat.
När vi va och hälsade på han i karlshamn spelade vi in Roadtrip film med en GoPro.
Vi la över allt på polarns dator då GoPro'n vart full, nu orkar han inte lägga över på en hårddisk utan la upp som torrent som vi fått sitta och tanka istället.
13.4gb torrent i 5-700kb/s
Suttit ett par timmar nu kan man väl säga.

E: En av polarna hade tydligen haft skiten klar i 1h men inte seedat nu heller, bra människa.....

This post was edited by PlaaD on Jun 4 2013 02:05pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 4 2013 02:07pm
Quote (PlaaD @ Jun 4 2013 10:04pm)
Fyfan va polarn är lat.
När vi va och hälsade på han i karlshamn spelade vi in Roadtrip film med en GoPro.
Vi la över allt på polarns dator då GoPro'n vart full, nu orkar han inte lägga över på en hårddisk utan la upp som torrent som vi fått sitta och tanka istället.
13.4gb torrent i 5-700kb/s
Suttit ett par timmar nu kan man väl säga.

E: En av polarna hade tydligen haft skiten klar i 1h men inte seedat nu heller, bra människa.....


hahahha

har dina polare stora näsor?

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 4 2013 02:12pm
Quote (Svartermetalisk @ 4 Jun 2013 21:07)
hahahha

har dina polare stora näsor?


Skapligt, de har riktigt små hattar på mitten av huvudet med.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 4 2013 02:34pm
Någon som har kvar några signaturer jag ritat?:D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,043.42
Jun 4 2013 02:52pm
Quote (Snigelfis @ 4 Jun 2013 22:34)
Någon som har kvar några signaturer jag ritat?:D


Har kvar om det räknas D:
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 4 2013 02:54pm
Quote (SCXiao @ 4 Jun 2013 22:52)


Den räknas inte:P

Vemfan var det jag gjorde en Sorc / barbar till?:P

Vare Spetch månne? :huh:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 4 2013 02:56pm
Quote (Snigelfis @ Jun 4 2013 10:54pm)
Den räknas inte:P

Vemfan var det jag gjorde en Sorc / barbar till?:P

Vare Spetch månne?  :huh:


Om du är sugen på att rida någon gång får du gärna göra en struts sig åt mig =)

Go Back To Svenska Topic List
Prev1413741384139414041415001Next
Closed New Topic New Poll