d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1413341344135413641375001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 3 2013 03:37pm
Quote (berhemuli @ Jun 3 2013 11:32pm)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16895568.ab
"– Det blir svårt att hitta de skyldiga eftersom katten inte pratar, sa en talesman för Alagoasfängelset, enligt AP."

Dessa kattsmugglare..


Holy shit, kattsmugglare

nya skiten
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jun 3 2013 04:22pm
när man gör mail change hur funkar de? fått detta:.

A change of e-mail address attempt has been generated for your
account. Please respond to this message to verify that you
initiated this request. When responding to this e-mail, ensure
that the unmodified body of this e-mail is included.

The new e-mail address for your account will be
mihelin******@gmail.com

If you did not request a change of e-mail address for your
account, forward this e-mail to: battle.net.abuse@europe.battle.net

GmPGc2nPRcsImLryYy7eMpzw24o=
ufUWF0WW5oYmktCqpXPlUlYcLq9ar0bsuhldHa7Kqw==
KVwW95rAILfZC9D2A9cfA+WLK0Q=
yvpJzjRrTlrQVkAMdUc..........
..................

vad ska jag svara på mailet?
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 3 2013 04:25pm
Quote (swewik @ Jun 3 2013 10:22pm)
när man gör mail change hur funkar de? fått detta:.

A change of e-mail address attempt has been generated for your
account. Please respond to this message to verify that you
initiated this request. When responding to this e-mail, ensure
that the unmodified body of this e-mail is included.

The new e-mail address for your account will be
mihelin******@gmail.com

If you did not request a change of e-mail address for your
account, forward this e-mail to: battle.net.abuse@europe.battle.net

GmPGc2nPRcsImLryYy7eMpzw24o=
ufUWF0WW5oYmktCqpXPlUlYcLq9ar0bsuhldHa7Kqw==
KVwW95rAILfZC9D2A9cfA+WLK0Q=
yvpJzjRrTlrQVkAMdUc..........
..................

vad ska jag svara på mailet?


Svara något random bara, så ändras det.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 3 2013 04:25pm
Quote (swewik @ 4 Jun 2013 00:22)
när man gör mail change hur funkar de? fått detta:.

A change of e-mail address attempt has been generated for your
account. Please respond to this message to verify that you
initiated this request. When responding to this e-mail, ensure
that the unmodified body of this e-mail is included.

The new e-mail address for your account will be
mihelin******@gmail.com

If you did not request a change of e-mail address for your
account, forward this e-mail to: battle.net.abuse@europe.battle.net

GmPGc2nPRcsImLryYy7eMpzw24o=
ufUWF0WW5oYmktCqpXPlUlYcLq9ar0bsuhldHa7Kqw==
KVwW95rAILfZC9D2A9cfA+WLK0Q=
yvpJzjRrTlrQVkAMdUc..........
..................

vad ska jag svara på mailet?


Svara på mailet med ditt nya lösenord.

This post was edited by generalet on Jun 3 2013 04:26pm
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jun 3 2013 04:29pm
ska jag få nått svar då eller?
alltså på mailen jag skickar från
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 3 2013 04:32pm
Quote (swewik @ 4 Jun 2013 00:29)
ska jag få nått svar då eller?
alltså på mailen jag skickar från


Nä, lösenordet och mailen kommer vara ändrat

skickade du ditt gamla pw också? Du måste svara med både ditt gamla pw och ditt nya.
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Jun 3 2013 04:37pm
Quote (c00kie_m0nster @ 3 Jun 2013 21:18)
OMFG

GoT


Äsch, detta avsnittet förstörde serien för mig...
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jun 3 2013 04:37pm
gamla pw?
varför ska man måsta skicka det..

är ju inte ens säkert att man bytt lösenord innan man gör mailchange?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 3 2013 04:38pm
Quote (swewik @ 4 Jun 2013 00:37)
gamla pw?
varför ska man måsta skicka det..

är ju inte ens säkert att man bytt lösenord innan man gör mailchange?


Nej, men du måste skicka ditt gamla pw för att de ska byta din mail.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 3 2013 06:01pm
Quote (Dreamfuel @ 4 Jun 2013 00:37)
Äsch, detta avsnittet förstörde serien för mig...

idd, GoT känns lite fattigare utan [totallynospoiler]den bästa romansen(yesgay)[/nospoiler] :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1413341344135413641375001Next
Closed New Topic New Poll