d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1412941304131413241335001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 2 2013 10:59pm
Hej
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 2 2013 11:03pm
morsning
väljer att dricka upp mitt kaffe och bli lite sen till jobbet, kaffe=viktigast
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 3 2013 12:12am
Försovit mig till jobbet...

Tur att man han flex... #SWAG


Ajö
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 3 2013 12:41am
Quote (Simon @ 3 Jun 2013 07:03)
morsning
väljer att dricka upp mitt kaffe och bli lite sen till jobbet, kaffe=viktigast


Jag glömde min termosmugg i hallen :-(
Tråkigt att åka tåg utan kaffe :-(
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Jun 3 2013 12:58am
Quote (Spetch @ 3 Jun 2013 08:12)
Försovit mig till jobbet...

Tur att man han flex... #SWAG


Ajö


Quote (Simon @ 3 Jun 2013 07:03)
morsning
väljer att dricka upp mitt kaffe och bli lite sen till jobbet, kaffe=viktigast


These guys know what's up
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 3 2013 01:04am
Jag tänkte kliva upp redigt tidigt för att hinna äta frulle, duscha och allt sådant i lugn och ro.
Slutade med att jag snoozade en timme, sen tog jag en 40 min dusch och fick turboäta en billys istället...
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Jun 3 2013 01:21am
Quote (Giraff @ 3 Jun 2013 09:04)
Jag tänkte kliva upp redigt tidigt för att hinna äta frulle, duscha och allt sådant i lugn och ro.
Slutade med att jag snoozade en timme, sen tog jag en 40 min dusch och fick turboäta en billys istället...


Jag gör typ likadant, även om jag har duschat och gjort kaffe+frukost innan halv åtta ligger jag kvar tills det är 20 min tills bussen går, SEN klär jag på mig osv och springer till bussen för att hinna med den
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 3 2013 01:25am
Quote (SCXiao @ 3 Jun 2013 09:21)
Jag gör typ likadant, även om jag har duschat och gjort kaffe+frukost innan halv åtta ligger jag kvar tills det är 20 min tills bussen går, SEN klär jag på mig osv och springer till bussen för att hinna med den


#Prioriteringar

För övrigt är det lite lustigt att chefen läxat upp oss en massa om att man ska komma i tid när man.är vuxen osv, så är han själv typ alltid sen.
25 min and counting idag.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Jun 3 2013 01:27am
Quote (Giraff @ 3 Jun 2013 09:25)
#Prioriteringar

För övrigt är det lite lustigt att chefen läxat upp oss en massa om att man ska komma i tid när man.är vuxen osv, så är han själv typ alltid sen.
25 min and counting idag.


yy, skönt att man är ledig på måndagar nu tills vidare dock! B)

Slå honom i bigen
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 3 2013 01:31am
semester hela juni :thumbsup:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1412941304131413241335001Next
Closed New Topic New Poll