Quote (SCXiao @ 3 Jun 2013 09:21)
Jag gör typ likadant, även om jag har duschat och gjort kaffe+frukost innan halv åtta ligger jag kvar tills det är 20 min tills bussen går, SEN klär jag på mig osv och springer till bussen för att hinna med den
#Prioriteringar
För övrigt är det lite lustigt att chefen läxat upp oss en massa om att man ska komma i tid när man.är vuxen osv, så är han själv typ alltid sen.
25 min and counting idag.