haha i morse på jobbet så fick jag skjutsa hem en tant på 60 panner då hennes bil inte ville starta, och ja.. hon åkte beemer

skulle nästan ha vilja spelat in det hahaha
körde givetvis försiktigt, men hennes kommentarer ''är det gummi på däcken? vad fasen äre som pyser?! ska den verkligen låta där''