d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1412241234124412541265001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 31 2013 07:52pm
Quote (SpAz. @ 1 Jun 2013 03:50)
två frågor:
1. vad fan är en garderobsblomma?
2. vem fan bryr sig?


En blomma som inte är särskilt vacker, inte kräver särskilt mycket ljus eller vatten.

Jag bryr mig inte. Och det känns jävligt märkligt att någon annan bryr sig så mycket.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 31 2013 07:52pm
Quote (Fil @ 1 Jun 2013 03:52)
En blomma som inte är särskilt vacker, inte kräver särskilt mycket ljus eller vatten.

Jag bryr mig inte. Och det känns jävligt märkligt att någon annan bryr sig så mycket.


lol aaah för o låta som en rektig trucker: hon behöver nog lite hederlig snabel
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 31 2013 07:59pm
Quote (SpAz. @ 1 Jun 2013 03:52)
lol aaah för o låta som en rektig trucker: hon behöver nog lite hederlig snabel


Hon har ju fått det av mig.
Jag tror att problemet är hon inte får det längre.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 31 2013 08:02pm
Quote (Yllegarnet @ 1 Jun 2013 01:19)


lol!!

god natt xD
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 31 2013 08:02pm
Quote (Fil @ 1 Jun 2013 03:59)
Hon har ju fått det av mig.
Jag tror att problemet är hon inte får det längre.

kör upp garderobsblomman i röven på henne när du har en trekant med hemsläpena? hon kanske kan musta dig samtidigt också. visa henne liksom att dig jävlas man inte med.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 31 2013 08:04pm
Quote (SpAz. @ 1 Jun 2013 04:02)
kör upp garderobsblomman i röven på henne när du har en trekant med hemsläpena? hon kanske kan musta dig samtidigt också. visa henne liksom att dig jävlas man inte med.


Jag körde ju alfastilen mot henne innan. Så hittade hon ett ämne jag inte var insatt på, blommor. Och där började hon bråka.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 31 2013 08:05pm
Quote (Fil @ 1 Jun 2013 04:04)
Jag körde ju alfastilen mot henne innan. Så hittade hon ett ämne jag inte var insatt på, blommor. Och där började hon bråka.

aha jag förstår.
garderobsblomma kontra anus, det behöver ske o du vet det. alfafil>
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 31 2013 09:54pm
Såhär stabilt packad har jag knte känt mig på länge! Fyllankännsknappt även om den finns där.. djupa diskussioner och meröl under natten.. nu dags o sova då vännen dlockna på balkongen. . Good times.. inb4 bakis imorrn. . Aja gooood naiight
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Jun 1 2013 12:24am
Quote (Yllegarnet @ 1 Jun 2013 01:19)


Last Seen: 1008 days ago


Han vågar inte visa sig på jsp längre :unsure:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 1 2013 01:52am
Quote (SCXiao @ Jun 1 2013 08:24am)
Last Seen: 1008 days ago


Han vågar inte visa sig på jsp längre :unsure:


PGA oss B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1412241234124412541265001Next
Closed New Topic New Poll