d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1411412413414415521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 9 2013 05:52pm
Quote (Spetch @ Jan 10 2013 12:41am)
fortfarande man


Jag är slut som artist, mustachen höll inte måttet

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 9 2013 05:57pm
Quote (Svartermetalisk @ Jan 10 2013 01:52am)
Jag är slut som artist, mustachen höll inte måttet


haha
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jan 10 2013 03:02am
Haha, alla blir helt chockade när Martin ser ut som ursvensken

:D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 10 2013 03:25am
Quote (snoramej @ 10 Jan 2013 09:02)
Haha, alla blir helt chockade när Martin ser ut som ursvensken

:D


var väl mer att han bara är en liten pojke och ingen blodig dödshårdrockare. :)

This post was edited by eviilution on Jan 10 2013 03:25am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 10 2013 03:41am
Quote (eviilution @ 10 Jan 2013 11:25)
var väl mer att han bara är en liten pojke och ingen blodig dödshårdrockare. :)


Tänkte faktiskt han mer som en sliskig sthlm's pojke eller en sunkig bajenluffare. men var inget av dom!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 10 2013 03:49am
Quote (eviilution @ Jan 10 2013 10:25am)
var väl mer att han bara är en liten pojke och ingen blodig dödshårdrockare. :)


Om man älskar musik för musiks skull och inte använder det som penisförlängare så behöver man inte klä ut sig till en fågelskrämma

in my opinion
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Jan 10 2013 04:04am
Quote (Svartermetalisk @ Jan 10 2013 10:49am)
Om man älskar musik för musiks skull och inte använder det som penisförlängare så behöver man inte klä ut sig till en fågelskrämma

in my opinion


sen lyssnar han på kent!!! :angry:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 10 2013 04:07am
Quote (dej @ Jan 10 2013 11:04am)
sen lyssnar han på kent!!! :angry:


Hey man, jag lyssnar på en triljard olika grejjer i en triljard olika genres och ni hakar upp er på Kent

Right now lyssnar jag på Finsk progressive folk från 73 med Ethno och Jazz influenser



This post was edited by Svartermetalisk on Jan 10 2013 04:10am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jan 10 2013 04:08am
Quote (Svartermetalisk @ 10 Jan 2013 12:07)
Hey man, jag lyssnar på en triljard olika grejjer i en triljard olika genres och ni hakar upp er på Kent


jävla belieber
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Jan 10 2013 04:10am
Quote (Svartermetalisk @ Jan 10 2013 11:07am)
Hey man, jag lyssnar på en triljard olika grejjer i en triljard olika genres och ni hakar upp er på Kent

Right now lyssnar jag på Finsk progressive folk från 73 med Ethno och Jazz influenser


lyssnar du på ELP????
Go Back To Svenska Topic List
Prev1411412413414415521Next
Add Reply New Topic New Poll