d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev140414243444356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 12 2013 07:55am
Quote (ankiie @ 12 Nov 2013 15:45)
troll är inte logik samt behöver inte vara roligt för någon annan än mig själv, att någon går på det man skriver klassas som troll ändå.


Det var ju ingen som gick på det?
Jag slog ju ned allt du sa...

Som att du pekar på en blå vägg och säger att den är orange, alla andra ser och säger att den är orange och sen drar du på med ''LOLOLOL JAG TROLLADE JAG VANN''.

Det är ditt sätt att svara på som saknar logik, inte ditt så kallade ''troll''.

This post was edited by PlaaD on Nov 12 2013 07:56am
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 12 2013 08:00am
Ni har fel båda två.
Gå och kamma er.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 12 2013 08:05am
Quote (PlaaD @ Nov 12 2013 01:55pm)
Det var ju ingen som gick på det?
Jag slog ju ned allt du sa...

Som att du pekar på en blå vägg och säger att den är orange, alla andra ser och säger att den är orange och sen drar du på med ''LOLOLOL JAG TROLLADE JAG VANN''.

Det är ditt sätt att svara på som saknar logik, inte ditt så kallade ''troll''.


utgick från att du gick på det med tanke på dina responser som verkade mycket relevanta till det vi snackade om. Jaja vi säger väl så orkar inte mer för idag ska ha energi till o plugga oxå, ha det!

Quote (Giraff @ Nov 12 2013 02:00pm)
Ni har fel båda två.
Gå och kamma er.


jag tycker du ska vinna!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 12 2013 08:08am
Lägg ner för fan, kör penismätartävling i PM istället

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 12 2013 08:10am
Quote (Svartermetalisk @ 12 Nov 2013 16:08)
Lägg ner för fan, kör penismätartävling i PM istället


I MEASURE MY PENIS WHEREVER I WANT WHENEVER I WANT SO GOD HELP ME
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 12 2013 08:10am
Grabbar, ni får föra eran diskussion via PM.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 12 2013 08:13am
Quote (Spetch @ 12 Nov 2013 16:10)
Grabbar, ni får föra eran diskussion via PM.


Och hör sen!

Förövrigt har jag torkat sönder arslet så det kom lite blod på pappret. Har jag aids?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 12 2013 08:15am
Quote (Snigelfis @ Nov 12 2013 03:13pm)
Och hör sen!

Förövrigt har jag torkat sönder arslet så det kom lite blod på pappret. Har jag aids?


För mycket öl B)
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 12 2013 08:16am
Quote (Svartermetalisk @ 12 Nov 2013 16:15)
För mycket öl B)


Drack knappt på båten :(

Vetskapen om jobb på måndag morgon lämnade ett skönt magsår:D

Börjar bli gammal.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 12 2013 08:42am
Quote (Snigelfis @ 12 Nov 2013 15:13)
Och hör sen!

Förövrigt har jag torkat sönder arslet så det kom lite blod på pappret. Har jag aids?


Been there, done that
Go Back To Svenska Topic List
Prev140414243444356Next
Add Reply New Topic New Poll