Quote (ankiie @ 12 Nov 2013 15:45)
troll är inte logik samt behöver inte vara roligt för någon annan än mig själv, att någon går på det man skriver klassas som troll ändå.
Det var ju ingen som gick på det?
Jag slog ju ned allt du sa...
Som att du pekar på en blå vägg och säger att den är orange, alla andra ser och säger att den är orange och sen drar du på med ''LOLOLOL JAG TROLLADE JAG VANN''.
Det är ditt sätt att svara på som saknar logik, inte ditt så kallade ''troll''.
This post was edited by PlaaD on Nov 12 2013 07:56am