Quote (berhemuli @ 12 Sep 2013 15:18)
Mjo tråkigt att ni fick en avstängning, då har ni något att skylla på igen när ni torskar derbyt..

Nä MEN, egentligen spelar det ingen roll vilka av AIK/dif hamnar högre upp i tabellen (om man inte vinner guld/den andre åker ut). Allt handlar om vem som vinner derbyna... blir spännande!
Förövrigt är jag jävligt taggad till hockeysäsongen, AIK har plockat in några intressanta nyförvärv och jag ser framemot säsong!
Om Prijovic blir avstängd så han missar derbyt så är det en våldtäkt av SvFF. Jag kan acceptera det röda kortet, men det kunde lika gärna varit gult. Att det däremot skulle leda till avstängning att resa sig upp häftigt samtidigt som man just varit i hård närkamp och har en idiot som går och skäller...Och som spelaren filmade... Nämnde jag att domaren kom från Helsingborg - hemmadomare?
Gårdagens hockey: Vad fan håller videodomaren på Hovet för nivå egentligen? Där har ni också något att se fram emot! Tur att det blev rätt till sist, men herregud. Djurgården kan för övrigt det där med skott-på-mål. I vanlig ordning är det ineffektiviteten som dominerar.
Nu får vi se om AIK:
1) Siktar på att ligga kvar i SHL eller göra oss sällskap i HA?
2) Har fler än 3000 på Hovet? (Jag vet, du gör iaf din del! Det hedrar dig)