d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev1404142434454Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 24 2011 11:00am
Quote (umade @ 24 Oct 2011 18:57)
VAD TYCKS OM MIN SIG BRÖDER?


Is Sex.

Ninjar den
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 24 2011 11:01am
Quote (Dreamfuel @ Oct 24 2011 07:00pm)
Is Sex.

Ninjar den


Oliwer som insisterade om färg o Team Sweden text, jag ville ha
"Bitches we go"
och så stort HARD som täckte hela typ :D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 24 2011 11:04am
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 24 2011 11:05am
Quote (umade @ 24 Oct 2011 19:01)
Oliwer som insisterade om färg o Team Sweden text, jag ville ha
"Bitches we go"
och så stort HARD som täckte hela typ :D


Quote (umade @ 24 Oct 2011 19:04)
http://i51.tinypic.com/mh3od5.jpg


båda = sex, men

>

:)

This post was edited by Dreamfuel on Oct 24 2011 11:06am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 11:08am
WABOOBA BALL
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 24 2011 11:08am
Quote (PhearCIII @ Oct 24 2011 07:08pm)
WABOOBA BALL


FUCK YEAH!
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 24 2011 11:11am
Quote (PhearCIII @ 24 Oct 2011 19:08)
WABOOBA BALL


Jag har en sån. De är skitkeffa till allt. Utom att kasta på brorsan obv.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 11:14am
Quote (Dreamfuel @ Oct 24 2011 06:11pm)
Jag har en sån. De är skitkeffa till allt. Utom att kasta på brorsan obv.


Hehe alltid nåt :D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 24 2011 11:14am




Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 24 2011 11:21am
Ska vi sätta oss i skype och köra uppvärmning nu i typ 20 timmar innan det är reset? JAG ÄR PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅW
Go Back To Svenska Topic List
Prev1404142434454Next
Add Reply New Topic New Poll