d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev14041424344156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Oct 21 2011 12:40pm
Quote (umade @ Oct 21 2011 07:36pm)
Kommer det kosta för att se Blizzcon eller va?



du kan köra e-ticket för 30ish euro
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 21 2011 01:04pm
Zerg får defilers.

Hoppas dom tar bart anuskukfittraven och ger oss science vessels.

jag menar shit, 200 gas + tech lab för en unit som är helt obalanserad när man all-inar protoss men helt värdelös i alla andra situationer

wp blizzard

This post was edited by Svartermetalisk on Oct 21 2011 01:06pm
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Oct 21 2011 02:56pm
Quote (Svartermetalisk @ Oct 21 2011 08:04pm)
Zerg får defilers.

Hoppas dom tar bart anuskukfittraven och ger oss science vessels.

jag menar shit, 200 gas + tech lab för en unit som är helt obalanserad när man all-inar protoss men helt värdelös i alla andra situationer

wp blizzard


no gut late game? Diggar defense drone, fast ghosts är väl att föredra.. sen fungerar ju HS skitbra mot death ball, men blir en del micro ;p
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 21 2011 03:05pm
Hoppades mer på lurkers :(
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Oct 21 2011 03:09pm
Quote (d0oh @ Oct 21 2011 10:05pm)
Hoppades mer på lurkers :(



lurkin in the dark :ph34r:

tycker iofs det är kul med nya units :>

lira någon btw?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 21 2011 03:11pm
Quote (Warriv @ Oct 21 2011 10:56pm)
no gut late game? Diggar defense drone, fast ghosts är väl att föredra.. sen fungerar ju HS skitbra mot death ball, men blir en del micro ;p


Raven är sämst mot protoss period, den dör av feedback när den har typ half energy

Sen har den noll hp så mutas äter den. hs är bra men kostar en förmögenhet att researcha och kostar asmycket energy

T_T
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Oct 21 2011 04:10pm
Quote (Svartermetalisk @ Oct 21 2011 10:11pm)
Raven är sämst mot protoss period, den dör av feedback när den har typ half energy

Sen har den noll hp så mutas äter den. hs är bra men kostar en förmögenhet att researcha och kostar asmycket energy

T_T


true dat, TLO verkar att få det att fungera :p
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 21 2011 04:29pm
Quote (Warriv @ Oct 22 2011 12:10am)
true dat, TLO verkar att få det att fungera :p


TLO får allt att funka :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 23 2011 02:54pm
Installerar engelsk klient atm B)

Sjukt jobbigt att använda tysk

fuck yeah.jpg
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 23 2011 03:05pm
Quote (Svartermetalisk @ Oct 23 2011 10:54pm)
Installerar engelsk klient atm B)

Sjukt jobbigt att använda tysk

fuck yeah.jpg


Nice B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev14041424344156Next
Add Reply New Topic New Poll